Nga Mentor Kikia
Media online dhe populli i rrjeteve sociale u be sot nje teater i madh.
Media deshmoi mungese shembullore te profesnionalizmit, ndersa publikoi nje lajm 5 vjet te vjeter. Ate te nje cante te markes Louis Vuitton me nje shqiponjente zeze.
Ndersa ne rrjet shpertheu nje “krenari” kombetare e madhe, sepse nje marke kaq e madhe kode kishte prodhuar nje produkt me simbolin tone kombetar.
Cfare mediokriteti gazetareskt dhe qytetar.
Trasta super e shtrenjte e Vuitton eshte prodhuar qe ne 2018, madje nga ajo kohe jane botuar edhe lajme ne mediat shqiptare. Mjefton nje klikim i thjeshte ne rrjet dhe e zbulon.
Mbi te gjitha, ajo eshte seri e prodhimit te cantave me flamuj te shume vendeve te botes. Nuk ishte nje dhurate apo “vleresim” per shqiperine.
Po edhe sikur kjo cante te ishte bere pikerisht sot, ku eshte krenaria kombetare ketu?
Por dalldia e sotme shpertheu sepse lajmin e beri publik kryeministri. Dhe kaq mjaftoi qe te gjithe te raportojne “lajmin e madh”.
Dhe pikerisht kjo eshte edhe e keqja me e madhe.
Per median, qe postimet e kryeministrit i merr per lajme dhe i publikon pa asnje verifikim.
Per njerezit, te cilet postimet e kryeministrit i kane per detyrim ti bejne “share” e te ndjehen edhe krenare.
Cfare turpi!
Cfare mediokriteti!
Cfare injorance!
Cfare inferioriteti!