osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Tetë në 10 mësues të shkollave fillore në Angli shpenzojnë para për të ndihmuar nxënësit!

Tetë në 10 mësues të shkollave fillore në Angli shpenzojnë para për të ndihmuar nxënësit!

Tetë në 10 mësues të shkollave fillore në Angli shpenzojnë paratë e tyre për të blerë sende për nxënësit që vijnë në shkollë të uritur dhe pa veshje adekuate, sipas një studimi të ri.

Pothuajse një e treta (31%) e atyre që morën pjesë në sondazh thanë se po shihnin më shumë fëmijë të uritur në klasë, me 40% që raportuan një rritje të nxënësve që vinin pa uniformën e duhur ose pallto të ngrohtë dimërore, sipas një hulumtimi nga Fondacioni Kombëtar për Hulumtimi Arsimor (NFER), raportoi The Guardian.

Si rezultat, mësuesit që mund të jenë duke luftuar me presionet e tyre financiare po zhyten në xhepat e tyre. Një e katërta e mësuesve të shkollave fillore thanë se kishin shpenzuar më shumë se 100 £ gjatë vitit të kaluar akademik, ndërsa pothuajse një në pesë (19%) thanë se po blinin në mënyrë specifike ose veshje ose ushqim.

Dy të tretat e mësuesve të shkollës fillore raportuan se kishin shpenzuar paratë e tyre për materialet e klasës për artin ose shkencën, për shembull, ndërsa dy në pesë (42%) kishin paguar për burime mësimore për nxënësit, duke përfshirë shkrimin dhe librat.

Kriza është paksa më pak e rëndë në shkollat ​​e mesme, ku pak më pak se dy të tretat (62%) e mësuesve dhe drejtuesve të lartë – krahasuar me 79% në fillore – raportojnë se shpenzojnë paratë e tyre për të blerë sende për nxënësit dhe shkollat ​​e tyre, me një në pesë vlerësohet se kanë shpenzuar më shumë se 100 £ këtë vit.

Jude Hillary, bashkë-drejtuese e politikës dhe praktikës në Mbretërinë e Bashkuar e NFER, tha: “Mësuesit po shkojnë më tej për të përmbushur nevojat baritore të nxënësve duke përdorur fondet e tyre personale. Kjo mbështetje joformale e panjohur po ofrohet në një kohë kur mësuesit individualisht vazhdojnë të përballen me presionet e tyre financiare.”

Raporti, i botuar, thotë se financat e shkollave po përkeqësohen, me 93% të drejtuesve fillor dhe 87% të drejtuesve të mesëm të detyruar të bëjnë shkurtime në të paktën një zonë për shkak të presioneve të kostos. Një zonë që mund të vuajë janë ndërtesat e shkollave, me pothuajse gjysmën (46%) të drejtuesve fillor dhe një të tretën e planeve të shkurtimit dytësor për përmirësime të ndërtesave.

Raporti i kostos së jetesës së NFER-it bazohet në një anketë të pothuajse 1,300 mësuesve dhe drejtuesve të lartë nëpër shkollat ​​fillore dhe të mesme të zakonshme në Angli.

Daniel Kebede, sekretari i përgjithshëm i Sindikatës Kombëtare të Arsimit (NEU), tha: “Fakti që fëmijët po vijnë në shkollë të uritur, me rroba të papërshtatshme dhe që duhet të mbështeten nga mësuesit nga xhepat e tyre, thotë gjithçka që duhet të dimë për ndikimin që ka varfëria e fëmijëve dhe kriza e kostos së jetesës tek fëmijët dhe të rinjtë.”

Një zëdhënës i partisë konservatore tha: “Nën konservatorët, ushqimet falas në shkollë janë shtrirë në më shumë grupe fëmijësh se çdo qeveri tjetër gjatë gjysmëshekullit të fundit – duke dyfishuar numrin e fëmijëve që marrin ushqim falas në shkollë që nga viti 2010 nga një e gjashta në një të tretën.

“Plani ynë për të vendosur fëmijët për një të ardhme më të ndritur po funksionon ndërsa ne vazhdojmë të ngjitemi në renditjen ndërkombëtare të arsimit dhe të rrisim financimin e shkollave në nivelin më të lartë ndonjëherë në terma realë.”