osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Të poshtër është pak! Nga Saranda në Qeparo me taksi, gaze*arët nga Kosova rrëfejnë “tmerrin” për të nxirë realitetin e turizmit në Shqipëri

Të poshtër është pak! Nga Saranda në Qeparo me taksi, gaze*arët nga Kosova rrëfejnë “tmerrin” për të nxirë realitetin e turizmit në Shqipëri

Një shkrim i qëllimshëm dhe dashakeq i dy gazet*arëve nga Kosova Berat Buzhala dhe një kolegu i tij, që jo që nuk ndodh por as nuk imagjinohet në Shqipërinë e 2024, aq më tepër në Sarandë nuk ekziston një shërbim i tillë.

Por edhe nëse është e vërtetë, ky qënka një rast unik për humor, por jo për të treguar se sa e mundimshme është për të udhëtuar në Shqipëri, kur në fakt eshtë krejt e kundërta, mjetet e shërbimit publik janë moderne dhe luksoze aq sa as që gjenden në vendet fqinj, jo më në Kosovën e “kërrave” zastava

Ja si e nxijnë realitetin keta dy maskarenj:

E morem nje taxi dje me na çu prej Sarandes ne Qeparo, per me e rifillu ecjen ku e kishim len nje nate me pare. Taksisti ishte nje burre rreth te 60’ave, qe e ngiste nje Mercedes 15 vjet te vjeter. Ishte aq i kujdesshem me veturen e tij, sa ne sediljet mbrapa kishte vene jastek, ne menyre qe bythet e papastra te pasagjereve te mos ia demtonin ngjyren origjinale te uleseve.

Temperatura jashte ishte mbi 30 grade, kurse brenda ne veture ishte disa grade me lart. Klimen e kishte leshuar ne minimum, ose fare. Kur provova ta hape dritaren mbrapa, ajo nuk hapej. I kishte bere lock. Aq i zymte dhe i pashprese dukej taksisti sa nuk pata guxim qe t’i thosha nese mund t’i hapte xhamat se po vdisnim.

Kur e kaluam gati gjysmen e rruges dhe kur tashme ishim mbuluar ne djerse dhe po na vinte te kthenim cdo gje qe e kishim ne bark, Visari e theu akullin dhe e luti nese mund ta leshonte klimen edhe pak me shume.

Po, tha, dhe e kapi me shume delikatese butonin e klimes. Eshte e veshtire me e shpjegu me shkrim kete situate, por po provoj.

Gjeneratat me te reja mund te mos e dine, mirepo me heret radiot nuk kane qene automatike, sikur tash. Valet e tyre duhej zene me kujdes, duke e rrotulluar butonin. Pastaj, kur arrinim ta zinim stacionin qe donim, i benim edhe disa levizje te kujdesshme qe t’i kapnim frekuencat ne menyre perfekte. Pra, nevojitej shume lehtesi dhe suptilitet, sepse fluturoje ne stacionin tjeter.

Me fjale te tjera, shoferi i jone ashtu disi e levizi butonin e klimes. Kur ne po ziheshim brenda, ai, si nje kirurg preciz, e shtyu butonin per disa nanomilimetra. Kaq ishte. Nuk kishte me shprese.

Gjendjen e bente edhe me te sikletshme nje tablet i tij i improvizuar, ku ai po e leshonte nje muzike polifonike, por jo nga origjinalet. Ishte tallava polifonike. Si cdo gje tjeter, edhe aty ishte kujdesur qe zeri i muzikes te ishte ne minimum. Por heshtje brenda ne veture ishte aq e madhe, sa muzika te shurdhonte.

Kthesat e rruges per ne Qeparo po e benin te veten. Kur zbritem ne destinacion ne te trete po kerkonim vend per te vjellur.