1xbet betist supertotobet
konya escort
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
istanbul escort
skype show whatsapp show
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
alanya escort bayan

“Shqiptarët i bënin gjyq pse ishte grek”! Mero Baze shpjegon si nisën sulmet ndaj Kryepeshkopit Anastas

“Shqiptarët i bënin gjyq pse ishte grek”! Mero Baze shpjegon si nisën sulmet ndaj Kryepeshkopit Anastas

Mero Baze, i ftuar në emisionin “Të Paekspozuarit” në MCN TV, ka folur për Kryepeshkopin Anastas i cili ndërroi jetë pak ditë më parë.

Baze solli në kujtesë disa momente nga ardhja e Kryepeshkopit në Shqipëri dhe sulmet që i bëheshin atij, kryesisht të frymëzuar nga politika.

“Së pari, Kryepeshkopi Anastas kur ka ardhur në Shqipëri, ka gjetur një vend pothuajse ateist, ky është një keqkuptim i madh që do të shfaqet. Përballja e një shërbëtori të fesë ortodokse me komunitetin e tij, që jetonte në një vend ateist duke qenë pakicë në Shqipëri, kishte disa probleme. Origjina e tij ishte greke dhe ne si shoqëri e dalë nga vend izolacionist që kemi patur idenë se fqinjtë i kemi armiq, kjo shkaktonte reaksion te shumica e popullsisë.

Ai kishte ardhur për grigjën e vet, kurse pjesa tjetër e popullsisë i bënte gjyqin pse je grek dhe pse ke ardhur. Kemi qenë edhe ne që e shihnim me dyshim. Thonim pse nuk ka një si Fan Noli. Edhe Fan Noli lëvizjen për themelimin e Kishës e kishte patriotike.

Këtu po flasim për një njeri që i është përkushtuar jetës si Kryepeshkop. Të gjithë keqkuptimet e viteve 92’, e kanë vënë Kryepeshkopin Anastas në pozitë të vështirë. Ajo që është e poshtër, është që politika formalisht nuk ka qenë kundër Anastasit por nxiste turmat. E pranoi Ramiz Alia, e dekretoi Berisha, por poshtë nxisnin turmat ndaj tij. Linçimi publik i bëhej me indicie politike.

Berisha, për shkak se mori porosi të forta nga ambasadori amerikan që duhet ta mbështeste, i qëndroi korrekt. Paranojat e Berishës kanë nisur në vitin 93’, operacioni fshesa, papjekuritë në veprimet diplomatike të të dyja palëve. Ne ishim shtet i ri që vepronm me klishetë e komunizmit. Pati përplasje të forta derisa Berisha zboi edhe një prift nga Dropulli për veprimtari anti-shqiptare.

Për shkak të Gazidedesh, SHISH kishte edhe ngarkesë myslimane. Kusha Ortodokse u kthye në target të SHISH. Në gazeta vinin dokumenta, materiale për priftërinjtë. U krijua një klimë që paskemi një rrezik shumë të madh në Kishën Ortodokse që na e ka marrë një grek.

Por Kryepeshkopi mbajti qëndrim të heshtur, nuk u përfshi në vorbullin e konfliktit shqiptaro-grek. Nuk reagoi në mënyrë ekstreme.

Në vitin 94’ qeveria shqiptare i shpalli luftë kryepeshkopit, Sali Berisha futi një nen, që kryetarët e komuniteteve duhet të jenë me gjak shqiptar, gati me konotacion racist, e cila shkaktoi probleme për Sali Berishën në rradhë të parë. Mendoj se humbja e referendumit, faktor ishin ortodoksët e Shqipërisë, përfshirë edhe kryeministrin Aleksandër Meksi që ishte qartazi me Kryepeshkopin. U pa qartë që pjesa ortodokse që ishte në pushtet nuk e pranonte këtë version të Berishës. Referendumi humbi.

Ortodoksët shqiptarë i dhanë dorën e fundit, ishte pakica e artë që kaloi topin kundër shumicës.

Ky ka qenë momenti personal i imi që kam reflektuar për fuqinë e Kryepeshkopit. Nuk kam gjetur kurrë prej asaj kohe, asnjë ortodoks shqiptar kundër Kryepeshkopit dhe pyesja veten, ç’të drejtë kemi ne t’ju themi këtyre e keni gabim kryepeshkopin? Dhe kush ja thoshte? Komunitetet e tjera fetare janë qesharake në raportin që e quajnë patriotike, fetare, etj. Komuniteti mysliman zihen a është kryetari me gylenin apo Erdoganin, nuk thotë njeri a është me Shqipërinë”, tha Baze.

Baze e vlerësoi Janullatos si ndërtues jo vetëm shpirtëror të Kishës Ortodokse si dhe u shpreh se është shumë e vështirë për të mbajtur në këmbë Kishën Ortodokse.

“Kryepeshkopi Janullatos dha gjithë fuqinë për rilindjen e kishës jo vetëm nga pikëpamja ndërtimore, por edhe shpirtërore. Kur erdhi ai shumë ortodoksë ishin bërë ateistë. Ai iku por ato do të ngelen. Pastaj se kujt i shërbeu janë fantazma të të shkuarës. Ai gjeti një shoqëri që e pranoi, pati sukses te ateizmi.

Shqiptarët kanë dyshime për Greqinë dhe është legjitime, se ka qenë histori e përgjakshme në shekullin 18 dhe19. Jugu e ka ndjerë më shumë këtë dhe Greqia ka legjitime në kokën e vet pretendimet për Shqipërinë.

Ta përballosh këtë konflikt dhe të mos bëhesh pis, është sfidë e madhe ajo që ka bërë për kishën. Nuk është se brenda ortodoksisë shqiptare nuk ka të çmendur të marrë, fashistë. Silogjet e veriut të Greqisë janë tmerr.

Po tregoj një bisedë me Kryepeshkopin. Më tregoi kohën kur kishte bërë doktoratën në Botson për konvertimin e shqiptarëve në muslimanë, se Patriarkana greke e injoroi që ortodoksët shqiptarë nuk ishin grekë, nuk u përkthyen Dhjatat në shqip. Nëse shqiptarët do të kishin më shumë shkolla shqipe dhe dhjata do të ishte shqip do të ishte ndryshe. Prej atëherë unë u bëra “dele e zezë” dhe u dërgova në Afrikë”- tregonte Janullatos.

Po u ruajt kjo trashëgimi do të ishte shumë. Është shumë e vështirë të mbash Kishën Ortodokse. Kisha Katolike ka Vatikanin, myslimanët kanë financimet nga arabët, beshkashinjtë kanë këto ditët e mira kur lihet ndonjë gjë, por besimtarët ortodoksë nuk dhurojnë”- tha Baze.