Ekspertët e aviacionit kanë ngritur pyetje në lidhje me një mur betoni “të pazakontë” pranë pistës dhe rolin e tij në rrëzimin e avionit të Koresë së Jugut që vrau 179 njerëz.
Sipas mediave të huaja, pamjet tregojnë avionin Jeju Air duke dalë nga pista përpara se të përplaset me murin dhe të shpërthejë në flakë në Aeroportin Ndërkombëtar Muan.
Autoritetet që hetojnë shkakun e rrëzimit të avionit të Koresë së Jugut po marrin në konsideratë rëndësinë e vendndodhjes së murit të betonit rreth 250 metra (820 këmbë) nga fundi i pistës.
Eksperti i sigurisë ajrore, David Learmount, tha se nëse “pengesa” nuk do të ishte aty, avioni “do të kishte ndaluar normalisht dhe ndoshta të gjithë ata që ishin në bord, do të ishin ende gjallë”.
Piloti raportoi se avioni kishte goditur një zog dhe më pas kishte ndërprerë uljen fillestare dhe kërkoi leje për t’u ulur nga drejtimi i kundërt.
Avioni zbriti në një distancë përgjatë pistës 2800 metra dhe u duk se u ul pa përdorur rrotat e tij ose ndonjë mjet tjetër uljeje.
“Arsyeja pse kaq shumë njerëz vdiqën nuk ishte ulja si e tillë, por fakti që avioni u përplas me një pengesë shumë të fortë pak përtej fundit të pistës”, tha Z. Learmount.
Christian Beckert, një pilot i Lufthansa-s me bazë në Mynih, e quajti strukturën e betonit “të pazakontë”, duke i thënë agjencisë së lajmeve Reuters: “Normalisht, në një aeroport me një pistë në fund, nuk keni një mur”.
Struktura e betonit mban një sistem navigimi që ndihmon uljen e avionëve – i njohur si lokalizues – sipas Agjencisë së Lajmeve të Koresë së Jugut Yonhap.
Në lartësinë 4 metra, ajo është e mbuluar me papastërti dhe është ngritur për të mbajtur lokalizuesin në nivel me pistën, për të siguruar funksionimin e duhur, raportoi Yonhap.
Ministria e Transportit e Koresë së Jugut ka thënë se aeroportet e tjera në vend dhe disa jashtë shtetit kanë pajisjet e instaluara me struktura betoni.
Megjithatë zyrtarët do të shqyrtojnë nëse duhet të ishte bërë me materiale më të lehta që do të thyheshin më lehtë pas goditjes.
Chris Kingswood, një pilot me përvojë 48 vjeçare, i cili ka fluturuar të njëjtin lloj avioni të përfshirë në përplasje, i tha BBC News: “Pengesat brenda një rrezeje dhe distancë të caktuar të pistës kërkohen të jenë të brishta, që do të thotë se nëse një avion i godet, ato të thyhen”.