osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Një gjë e sigurtë dhe disa mistere

Një gjë e sigurtë dhe disa mistere

Ata ishin larguar nga Roterdami një muaj më parë dhe Siçilia supozohej të ishte një nga ndalesat e fundit në festën e gjatë, të kërkuar nga Mike Lynch, manjati i Silicon Fen, distriktit britanik i kompanive të teknologjisë dhe bioteknologjisë, për të festuar me familjen dhe bashkëpunëtorët e tij shpalljen i pafajshëm nga gjykata për mashtrim, një akuzë e cila e kishte mbajtur në arrest shtëpie për më shumë se një vit në Kaliforni, ku ishte ekstraduar.

E dimë se si përfundoi: Bayesian, një jaht luksoz 56 metra i krijuar nga kantieret legjendare Perini Navi në 2008, u mbyt natën midis 19 dhe 20 gushtit në ujërat e Porticellos, një fshat i Santa Flavias, rreth pesëmbëdhjetë kilometra nga Palermo, duke shkaktuar vdekjen e shtatë nga njëzet e dy personave që ndodheshin në bord.

Lynch dhe vajza e tij tetëmbëdhjetë vjeçare Hannah, Jonathan Bloomer, president i Morgan Stanley International dhe gruaja e tij Judith, avokati Christopher Morvillo dhe gruaja e tij Neda, Recaldo Thomas, kuzhinieri i anijes dhe i vetmi anëtar i ekuipazhit që nuk u shpëtua.

Se si ndodhi që Bayesian-i i pathyeshëm, i famshëm për direkun prej alumini 75 metra, më i larti në botë në momentin e lëshimit, u fundos në vetëm pak minuta është misteri që po përpiqet të sqarojë Prokuroria e Termini Imerese, e cila po heton për krimet e vrasjes së shumëfishtë dhe mbytjes së anijes nga pakujdesia, Komandantin James Cutfield, 51 vjeç, një kapiten me shumë përvojë nga Zelanda e Re, ndërsa ka marrë në pyetje anëtarët e tjerë të ekuipazhit. Hipoteza e gabimit njerëzor në këtë tragjedi të papritur, siç e përkufizuan hetuesit, po fiton terren ditë pas dite, edhe pse e vërteta do të dalë në sipërfaqe vetëm së bashku me Bayesianin, i cili tani për tani ndodhet në 50 metra thellësi.

Ajo që dimë falë të dhënave të marra nga Sistemi i Identifikimit Automatik (AIS), një lloj kutie e zezë për varkat, është se gjithçka ndodhi në 16 minuta: në orën 3.50 të mëngjesit Bayesian, anija e vetme 56 metra e Perinit, me një direk të vetëm dhe një kabllo të vetme që lidh direkun me harkun dhe që mban vela, është ankoruar në port rreth 600 metra nga bregu. Jahti është goditur nga ai që ndoshta është një “shpërthim”, i njëjti fenomen meteorologjik me rrëshqitje zbritëse të ajrit të ftohtë që mund të arrijë deri në 100 kilometra në orë, që majin e kaluar shkaktoi mbytjen e anijes së spiunëve në liqenin Maggiore. Në orën 3.56 të mëngjesit, energjia elektrike në bord u ndërpre, një shenjë se uji kishte mbërritur tashmë në qarqet elektrike, në orën 4.06 të mëngjesit, pasi lëvizi pa kontroll për rreth 360 metra, pajisja e emergjencës në bord dha alarmin e marrë nga Cospas – Stacioni Sarsat i Barit: Bayesian është fundosur.

“Në anën e pasme të varkës duhet të jetë lënë hapur një derë, por ndoshta edhe një hyrje anësore, dhe uji ka hyrë prej aty”, ka thënë në një intervistë me BBC-në Giovanni Costantino, themeluesi i Italian Sea Group, i cili tre vjet më parë bleu Perini Navi. “Para stuhisë, kapiteni duhej të kishte mbyllur çdo hapje, të ngrinte spirancën, të ndizte motorin, të kthehej nga era dhe të ulte kabinën. Kjo do të kishte stabilizuar anijen, e cila do të ishte në gjendje të përballonte stuhinë dhe të vazhdonte lundrimin në rehati.”

Por nuk ndodhi kështu: anija u mbyt nga pjesa anësore, dhe më pas u fundos në anën e djathtë, gjë që mbështet hipotezën se ajo mori ujë: nga dera anësore? Apo nga një rrjedhje e shkaktuar nga zinxhiri i spirancës, ndoshta i kapur në helikë gjatë shkulmeve të erës, siç hedh hipotezën eksperti detar Roberto Nencioni?

Pastaj është “fina” e bykut që i jep ekuilibrin një varke dhe në Bayesian ajo është e lëvizshme: ngrihet pranë bregut për të shmangur prekjen në tokë dhe zhytësit e gjetën pjesërisht të ngritur. Është pasojë e fundosjes apo nuk u ul para stuhisë? Ndoshta askush nuk priste një stuhi, siç do ta kishte pranuar Cutfield gjatë marrjes në pyetje: Meteomar në fakt nuk tregonte për stuhi, por një det 5 ballë dhe stuhi të izoluara, kështu që varka mund të qëndronte e ndalur dhe nuk duhej domosdoshmërisht të ishte ankoruar në port, siç saktësoi prokurori.

Megjithatë mjaftonte të shikoje qiellin, thotë dikush, ashtu si peshkatarët e Porticellos që mbetën në shtëpi atë natë. Në bord, disa orë më parë, pati një festë, siç thanë shumë dëshmitarë, të cilët admiruan sallat e ndriçuara të asaj anijeje të mrekullueshme me vela blu. Por kur furia goditi Bayesianin në katër të mëngjesit, kishte mbaruar prej kohësh. Charlotte Golunski, partnerja e Lynch, e zgjuar nga stuhia, kishte shkuar për të fjetur në kuvertë me vajzën njëvjeçare, Sophia: prej andej ajo përfundoi në ujë kur anija me vela u përmbys. Arriti të notojë deri në varkën e shpëtimit ku kishte njerëz të tjerë, duke përfshirë burrin e saj James Emsilie dhe pronarin e anijes dhe gruan e Lynch, Angela Bacares.

Të tjerë notuan në port, shtatë u bllokuan në anijen me vela, në kabinat në anën e majtë ku kërkonin flluskat e fundit të ajrit, por më kot. A e kishte ngritur dikush alarmin? Disa të mbijetuar kanë thënë jo, prokuroria konfirmoi se në urë kishte një marinar në momentin e mbytjes së anijes. Kapiteni, i cili sipas ligjit të detit duhet të largohet i fundit nga anija, do të duhet të shpjegojë se si dhe kur arriti të shpëtojë veten së bashku me pothuajse të gjithë ekuipazhin.(Bota.al)