Të ndodhur në izolim dhe bllokim politik e diplomatik, Sali Berisha dhe Ilir Meta, po mundohen të gjejnë të gjitha mënyrat për të bërë përshtypje.
Qoftë duke hyrë me autobus në një stadium, e që është një simbolikë pa logjikë, qoftë duke shpenzuar pa fre për xhingla e mingla.
E gjitha kjo, edhe nga shterpëzimi i ideve dhe konceptit politik.
Kështu përshembull, vetëm hapja e fushatës në Air Albania, pa future pagesën e stadiumit, i cili gjithashtu do të ketë kosto për t’u kthyer në gjendjen e mëparshme, ekspertët llogarisin se shifra i kalon 150 mijë eurot.
Vetëm skena me një led wall, sipas çmimeve që ka në treg shkon te 50 mijë euro.
Regjia qendrore me autobuz e kran, qiranë ditore e ka 10 mijë euro.
Materialet promocionale të shpërndara me logo e të personalizuar shkon te një shifër prej 20 mijë euro.
Shto këtu kostot e tjera shtesë, që pa futur pagesat e njerëzve që kanë sjellë nga rrethet kap shifrën e 150 mijë eurove.
Vetëm ditën e parë. Po kush i paguan ?