osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
konya escort
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
casibom giriş
istanbul escort
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
https://guclukadin.org/ https://puma-trainers.net/
bahis siteleri
casibom

Më shumë mistere mbi fluturimin MU5735 pasi zbulohet se një pjesë e avionit u gjet 10 kilometra nga vendi i përplasjes

Më shumë mistere mbi fluturimin MU5735 pasi zbulohet se një pjesë e avionit u gjet 10 kilometra nga vendi i përplasjes

Hetimet për fluturimin fatal MU5735 që vrau 132 njerëz pas rrëzimit në Kinë të hënën, kanë zbuluar se të paktën një pjesë e avionit ishte thyer gjashtë milje përpara përplasjes.

Zyrtarët kinezë thanë se nëse konfirmohet se pjesa është pjesë e fluturimit të China Eastern Airlines, Boeing 737-800, atëherë avioni mund të jetë thyer në ajër përpara se të rrëzohej. Kjo i shton misterin fluturimit fatal nga Kunming në provincën Yunnan në Guangzhou, i cili mbante 123 pasagjerë dhe nëntë anëtarë të ekuipazhit, përpara se të përplasej në një shpat mali jashtë qytetit Wuzhou në rajonin Guangxi.

Pjesa, që besohet të jetë nga avioni, ishte rreth 1.3 metra e gjatë (4.3 këmbë) dhe 10 centimetra (katër inç) e gjerë, u gjet në tokë bujqësore, tha Zheng Xi, kreu i ekipit të shpëtimit të zjarrit Guangxi, në një konferencë. për aksidentin.

Në këtë fazë të hershme të hetimit, zyrtarët thonë se nuk është e mundur të dihet nëse pjesa ishte e lirshme si rezultat i ‘streseve’ gjatë zhytjes apo u shkëput para zbritjes fatale në shpatin e kodrës.

Ish-shefi i hetimeve të aksidenteve në administratën Federale të Aviacionit të SHBA-së, Jeff Guzzetti, beson se ka shumë të ngjarë të ketë ndodhur gjatë fazës së rënies së fluturimit, nga një lartësi lundrimi prej rreth 29,000 këmbë në rreth një minutë e 35 sekonda.

“Sipas mendimit tim, ky është avioni që hedh pjesë ndërsa po zbret,” tha ai. “Pyetjet janë, saktësisht cila pjesë ishte ajo dhe kur u shkëput?”

Sipas Administratës së Aviacionit Civil të Kinës, Fluturimi 5735 u zhyt në një kodër 100 milje nga destinacioni i synuar i Guangzhou, pa asnjë thirrje radio emergjente nga pilotët. Hetuesit e përplasjeve dhe ekspertët e sigurisë kanë vënë në dukje misterin e përplasjes, pasi avionët si 737-800 janë projektuar në mënyrë që të mos zhyten aq agresivisht.

Kjo do të thotë që hunda e drejtuar poshtë për kaq kohë mund të shpjegohet vetëm me dështimin e avionit ose veprimin e pilotit. Një rishikim i të dhënave të Flightradar24 zbuloi se avioni po fluturonte ‘shumë mbi shpejtësinë normale’ kur u përplas.

Kjo shpejtësi ndihmon në shpjegimin e pjesës së gjetur gjashtë milje nga vendi i përplasjes, pasi avionët si Boeing 737 mund të shkaktojnë shkëputje të komponentëve të peshës së lehtë të krahëve dhe pjesëve të bishtit, sipas hetimeve për rrëzimin e SilkAir 737-300 në Indonezi në vitin 1997. Fluturimi fatal i SilkAir po udhëtonte gjithashtu afër shpejtësisë së zërit përpara se të përplasej në një lumë – dhe Komiteti Kombëtar i Sigurisë së Transportit të Indonezisë arriti në përfundimin se kapiteni ka shumë të ngjarë ta bëjë këtë si një vrasje-vetëvrasje.

Të dhënat treguan gjithashtu se avioni mbeti i paprekur në pjesën më të madhe, pasi vazhdoi të transmetonte pozicionin e tij deri në 3,225 këmbë. Boeing 737-800 kineze u përplas në tokën me baltë dhe shpërndau pjesë të avionit dhe sendet e pasagjerëve në një zonë të gjerë, duke shkatërruar shpresat për të gjetur ndonjë të mbijetuar.Autoritetet nuk e kanë deklaruar ende numrin e viktimave nga përplasja – por të gjithë 132 personat në bord supozohen të vdekur pasi punonjësit e shpëtimit spekuluan se zjarri që rezultoi nga përplasja kishte ‘digjur plotësisht’ pasagjerët.

Tre ditë pas përplasjes, copa më të mëdha mbeturinash u gjetën për herë të parë, duke përfshirë komponentët e motorit dhe një pjesë të krahut të bardhë me logon e kuqe dhe blu të Kinës Lindore mbi të, tha transmetuesi shtetëror CCTV.

Një nga kutitë e zeza, që besohet të jetë regjistruesi i zërit të kabinës, ishte gjetur të mërkurën. Shtresë e jashtme e saj ishte dëmtuar, por cilindri portokalli ishte relativisht i paprekur, thanë hetuesit. Materiali i regjistrimit duket se i ka mbijetuar goditjes në gjendje relativisht të mirë dhe është dërguar në Pekin për analizë, tha një zyrtar.

Regjistruesi i zërit të kabinës do t’u sigurojë hetuesve detaje të komunikimit midis tre pilotëve të fluturimit, që është një më shumë se sa kërkohet normalisht në bordin e një aeroplani Boeing 737-800. Boeing Lindor i Kinës 737-800 po lundronte në 29,000 këmbë kur papritur u zhyt në një zonë të largët malore të hënën, duke shkaktuar një zjarr në pyllin përreth që mund të shihej në imazhet satelitore të NASA-s. Nuk është gjetur asnjë i mbijetuar.