osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Korsitë e biçikletave kanë shtuar trafikun, në vend të pedalimit në Tiranë

Korsitë e biçikletave kanë shtuar trafikun, në vend të pedalimit në Tiranë

Prej 2015 rrugëve të Tiranës u janë shtuar koristë e biçikletave, duke ngushtuar rrugët për të nxitur pedalimin dhe dekurajuar automjetet. Qëllimi nuk u arrit. Kryeqyteti jeton me trafikun në çdo orë të ditës që shkakton vështirësi për ambulancat dhe transportin publik.

Bllokimi i korsive të dedikuara nga makinat është një pengesë e madhe për autobusët urbanë.

Shpejtësia e autobusëve është përgjysmuar nga viti 2015, deri në vitin 2019.

Ngushtimi i rrugëve, ka vështirësuar dhe ngadalësuar trafikun. Trafiku i rënduar ka shtuar konsumimin e karburantit, çmimi i të cilit është rritur së fundmi.

Pandemia zvogëloi numrin e njerëzve që lëvizin me autobusë. Një pjesë tjetër marrin makinat personale për të shmangur vonesat. Nga 48 mijë abone të prodhuara çdo muaj, shiten maksimalisht 21 mijë.

Një ndër propozimet e kryebashkiakut Veliaj për të zgjidhur krizën e transportit publik, është shtimi i korsive të dedikuara për urbanët.

Është e paqartë se ku gjendet hapësira to. E qartë është se tani për tani kryeqytetet po lëviz vetëm gjysma e autobusëve, të mbushur plot dhe të bllokuar në trafik.