osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Ja pse mund të shkarkohet Ilir Meta: Procedurat që ndiqen nga Parlamenti!

Ja pse mund të shkarkohet Ilir Meta: Procedurat që ndiqen nga Parlamenti!

Vendimi i presidentit Ilir Meta për të mos dekretuar Sandër Lleshin si ministër të Brendshëm mund të sjellë dhe fundin e tij në krye të shtetit. Kryeministri Edi Rama dje i bëri thirrje të reflektojë, ndërsa la të nënkuptohet se do të ketë reagim dhe më të ashpër në ditët në vijim. Reagimi më i ashpër është padyshim ndërmarrja e nismës për të shkarkuar Ilir Metën. Ka shumë debate ditët e fundit nëse mund të shkarkohet ai dhe a e bën dot këtë gjë mazhoranca?

Sipas juristëve më në zë, Ilir Meta ka shkelur Kushtetutën. Ata kanë deklaruar se në nenin 98 ai detyrohet të zbatojë kërkesën e kryeministrit, i cili është zgjedhur nga populli. Për më tepër Meta refuzimin nuk e ka bazuar në asnjë nen kushtetues. Kjo mjafton për ta shkarkuar. Por si mund të shkohet deri këtu? Në nenin 90 të Kushtetutës përcaktohet se, Presidenti i Republikës mund të shkarkohet për shkelje të rëndë të Kushtetutës dhe për kryerjen e një krimi të rëndë. Propozimi për shkarkimin e Presidentit në këto raste mund të bëhet nga jo më pak se një e katërta e anëtarëve të Kuvendit dhe duhet të mbështetet nga jo më pak se dy të tretat e të gjithë anëtarëve të tij.

Ndërsa në Rregulloren e Kuvendit procedurat janë më të detajuara. Aty thuhet se kërkesa duhet të paraqitet me shkrim te kryetari i Kuvendit dhe të përmbajë në mënyrë të motivuar dhe konkrete shkeljen e rëndë të Kushtetutës ose kryerjen e një krimi të rëndë. Me paraqitjen e propozimit, kryetari i Kuvendit vë menjëherë në dijeni Kuvendin dhe Presidentin e Republikës.

Më pas kryetari i Kuvendit ia përcjell kërkesën dhe dokumentet shoqëruese të saj Komisionit për Çështjet Ligjore, Administratën Publike dhe të Drejtat e Njeriut, i cili brenda 15 ditëve i paraqet Kuvendit raportin dhe propozimin e tij për ngritjen ose mosngritjen e një komisioni hetimor. Në rast se kërkohet nga Presidenti i Republikës për t’u shprehur në Komision, Komisioni është i detyruar ta dëgjojë atë, duke i lënë një kohë të mjaftueshme për përgatitjen e mbrojtjes dhe dhënien e sqarimeve. Më tej thuhet se Kuvendi zhvillon debat në seancë plenare jo më vonë se 7 ditë nga data e paraqitjes së raportit të Komisionit për Çështjet Ligjore.

Në rast se Kuvendi rrëzon nëpërmjet votimit raportin dhe propozimin e paraqitur, procedura për shkarkimin e Presidentit të Republikës ndërpritet. Vendimi i Kuvendit për shkarkimin e Presidentit të Republikës i dërgohet Gjykatës Kushtetuese nga kryetari i Kuvendit brenda 5 ditëve nga marrja e tij. Nëse kjo e fundit e cilëson të drejtë vulos shkarkimin.

Vështirësitë e mazhorancës

Nga procedurat e mësipërme duket se mazhoranca përballet me dy probleme nëse ndërmerr nismën për shkarkimin e Metës. Së pari duhen 93 vota dhe së dyti duhet Gjykata Kushtetuese. Nëse marrim çështjen e votave, gazeta raportoi një ditë më parë se Robert Bitri u bashkua me PS, ndërsa gati janë dhe ata të PDIU. Por pritet që dhe deputetë të LSI dhe të PD të shkojnë me PS. Nëse vërtet mazhoranca do shkarkimin e Metës numrat dhe mund të gjenden. Sa i takon Kushtetueses, kryetari i Komisionit të Ligjeve Ulsi Manja ka deklaruar se në fillim të 2019 pritet të ngrihet Gjykata kushtetuese. Pra sinjalet janë se mund të kemi një ashpërsim të luftës Meta-Rama dhe në lojë është dhe shkarkimi.

Kliti Topalli