Në Durban, qyteti i tretë më i madh në Afrikën e Jugut (pas Johannesburg dhe Cape Town), ndodhet ky aeroport ndërkombëtar, i cili është plotësisht i braktisur.
Aeroporti ‘Louis Botha’, i emëruar sipas një burri shteti të Afrikës së Jugut, e që u hap më 1951.
Nga viti 1994, ai njihej më mirë si Aeroporti Ndërkombëtar i Durbanit dhe ishte i treti më i ngarkuar në vend, duke transportuar pothuajse 250 milionë pasagjerë në vit në kulmin e tij. Megjithatë, frekuentimi i tij është ulur me kalimin e viteve.
Në vitin 2007 ai priti pothuajse 4.4 milionë pasagjerë. Sipas faqes së internetit të Afrikës së Jugut ‘History Online’, pista ishte shumë e shkurtër për aeroplanë të mëdhenj për t’u ulur, duke kufizuar mundësinë e fluturimeve ndërkombëtare.
Për këtë arsye një aeroport shumë më i madh dhe më modern u ndërtua 60 kilometra në veri të Durbanit. U emërua “King Shaka International Airport” dhe priti pasagjerët e parë në vitin 2010, disa javë para fillimit të Kupës së Botës FIFA të organizuar atë vit në Afrikën e Jugut.
Në vitin 2012, të drejtat pronësore për aeroportin e vjetër ndërkombëtar kaluan nga Kompania e Aeroporteve Afrika e Jugut në Transnet për pothuajse 111 milionë dollarë. Në qershor 2017, u nënshkrua një marrëveshje qiraje midis Transnet dhe kompanisë private Seaworld Aviation për të operuar plotësisht lirshëm në aeroport për dhjetë vjet, deri në vitin 2027.
Plani nisi të drejtat e pronës së aeroportit për jetën në aeroport me një ide që konsistonte në përdorimin e aeroportit për përdorim ekskluziv të kompanive të vogla, të cilat do të bënin vetëm udhëtime të shkurtra për të çuar turistët në bregdetin jugor të Durbanit, informon media.
Megjithatë, projekti u pezullua për shkak të një mosmarrëveshjeje mbi kontratën e nënshkruar midis Transnet dhe Seaworld Aviation, e cila ishte nën dyshimin për korrupsion. Prandaj, aeroporti aktualisht është i pabanuar dhe i shndërruar në fantazmë. Përdoret vetëm për parkimin e automjeteve në magazina të vogla të izoluara.