osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Facebook po shqyrton ndalimin e reklamave politike në Evropë

Facebook po shqyrton ndalimin e reklamave politike në Evropë

Meta, kompania mëmë e Facebook dhe Instagram, po shqyrton ndalimin e reklamave politike nga platforma e saj në Evropë, sepse nuk do të jetë në gjendje të respektojë 3 ligjet e fushatës së BE-së. Në Bruksel, ata po propozojnë një sërë rregullash për platformat e mëdha si Facebook dhe Google, të cilat do t’i detyrojnë ata të zbulojnë informacione rreth reklamave politike, si p.sh. sa kushtojnë, kush ka paguar për to dhe sa i kanë parë ato.

Zyrtarët e Meta-s, raporton Guardian, kanë qenë të shqetësuar për planet. Ata janë veçanërisht të interesuar se sa i gjerë do të jetë qëllimi i termit “reklamim politik” dhe sa e vështirë do të jetë për platformën t’u përmbahet rregullave.

Në këtë kontekst Meta po shqyrton nëse është më e lehtë të refuzohen të gjitha reklamat politike për të mos shkelur rregullat e BE-së.

Ndikimi në të ardhurat e kompanisë nuk do të jetë i rëndësishëm sepse reklamat politike sjellin relativisht pak të ardhura. Të ardhurat në SHBA ishin 800 milionë dollarë midis 2019 dhe 2020, më pak se 1% e të ardhurave totale nga reklamat.

Meta dhe Twitter, ndër të tjera, janë kritikuar për lehtësinë me të cilën përdoruesit e tyre përhapin dezinformata dhe teori konspirative, duke manipuluar votuesit.