1xbet betist supertotobet
konya escort
hoşgeldin bonusu deneme bonusu veren siteler canlı casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Marsbahis
deneme bonusu veren siteler
Holiganbet
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
istanbul escort
skype show whatsapp show
istanbul escort istanbul escort bayan
grandpashabet grandpashabet giriş cratosroyalbet betwoon maxwin ramadabet dedebet damabet anadoluslot trwin
izmir escort
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
alanya escort bayan

“Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse mund të vendos në rrezik jetën e përdoruesve”

“Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse mund të vendos në rrezik jetën e përdoruesve”

Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse ndonjëherë mund të vërë në rrezik jetën e përdoruesve. Është përmbajtja e një dokumenti të sikletshëm të rrjeteve sociale që hedh benzinë mbi zjarr pas rastit Cambridge Analytica.

Bëhet fjalë për qershorin e 2016, është shkruar nga nënkryetari Andrew Bosworth, dhe quhet ‘Ugly’, i shëmtuar, që tregon ndërgjegjësimin e anës së tij të errët. Mark Zuckerberg, që në fakt ndërhyn për të shkëputur:

“Nuk e kemi besuar kurrë që qellimi i justifikon mjetet”. “Ndoshta dikujt i kushton jeta sepse ekspozohet ndaj bulizmit apo dikush vdes në një atentat terrorist i koordinuar në platformën tonë. Por të mbajmë njerëzit lidhur është e domosdoshme për ne, ja përse të gjithë puna që ne bëjmë është e justifikuar”, shkruante Boswort para dy vjetësh në memorandumin që e nxori faqja Buzzfeed, duke cituar edhe “fjalorin e hollë” dhe “praktika të diskutueshme për të importuar kontaktet”.

Nuk ka asnjë gjurmë të një përgjigjeje zyrtare të themeluesit të facebook të këtij memorandumi por një vit më vonë, në 2017-tën, menaxheri u transferua në seksionin hardware të shoqërisë. Dokumenti i rezervuar na kujton kritikat e ish-menaxherëve të Facebook dhe financuesve, si Sean Parker dhe Roger MacNamee, që kanë marrë distanca nga praktikat e rrjeteve sociale. Administratori i Apple, tim Cook, ka drejtuar gishtin kundër në modeli të business që merr fitime nga të dhënat e përdoruesve.