osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
konya escort
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
casibom giriş
istanbul escort
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
https://guclukadin.org/ https://puma-trainers.net/
bahis siteleri
casibom

Është cilësuar si kënga më e klikuar në Spotify! Grupi i njohur bën histori dhe arrin shifrën e ‘çmendur’

Është cilësuar si kënga më e klikuar në Spotify! Grupi i njohur bën histori dhe arrin shifrën e ‘çmendur’

Kënga hit e grupit The Weeknd “Blinding Lights” është bërë kënga e parë në histori që ka kaluar shifrën prej 4 miliardë degjimeh në Spotify.

Në një deklaratë për kapërcimin e kufirit prej katër miliardë dëgjimesh, The Weeknd tha: “Unë kurrë nuk do të ndalem së përuluri nga çdo gjë që krijoj dhe prek miliona njerëz, e lëre më miliarda! Unë jam shumë mirënjohës që kjo këngë i bën njerëzit të ndihen në një mënyrë që ata vazhdojnë të kthehen për të dëgjuar.”

“Blinding Lights” u publikua më 29 nëntor 2019, dhe është pjese e albumit “After Hours”, albumi te 4 te kantautorit kanadez.

Por si përkthehet financiarisht ky moment historik? Bazuar në strukturën e pagesës së Spotify, kënga vlerësohet të ketë gjeneruar midis 15.5 dhe 17.5 milionë dollarë vetëm për autorësinë e regjistrimin e zërit, shifër që shtohet afërsisht 4.5 milionë dollarëve për autorësinë e publikimit.

The Weeknd ka gjithashtu një tjetër këngë në top 10 në Spotify. “Starboy” e publikuar ne vitin 2016, mban pozicionin e gjashtë me afro 2.5 miliardë transmetime.