osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Apple i heq Facebook-ut nga duart 10 miliardë dollarë me një ndryshim të vogël

Apple i heq Facebook-ut nga duart 10 miliardë dollarë me një ndryshim të vogël

Një ndryshim i vogël që ka bërë Apple për përdoruesit e iPhone do t’i kushtojë Facebook-ut plot 10 miliardë dollarë. Në prill 2021, Apple u bëri të mundur përdoruesve të iPhone të zgjidhnin se cilat aplikacione lejohen të gjurmojnë sjelljen e tyre nëpër aplikacione të tjera. Si rezultat, shumica dërrmuese e përdoruesve u tërhoqën. Kjo, sipas shefit të financës në Meta, David Wehner, po dëmton të ardhurat e Facebook nga reklamat.

Gjatë konferencës ku u bënë publike të ardhurat e kompanisë për tremujorin e katërt të 2021, Wehner e renditi këtë lëvizje të Apple si një nga shkaqet e humbjes.

Burimi kryesor i të ardhurave të kompanisë Meta është biznesi i reklamave, i cili bazohet databazën gjigante të informacionit të përdoruesve.

Kur Apple u dha përdoruesve mundësinë të ndërpresin gjurmimin në aplikacione të tjera, kjo pezulloi mjetin kryesor për mbledhjen e të dhënave të reklamave. Ndryshimi erdhi si pjesë e përditësimit të iOS 14.5 të Apple, i cili u lançua në prill 2021 dhe i detyroi botuesit e aplikacioneve të përfshijnë një dritare, përmes të cilës bëhet e mundur ose jo gjurmimi i sjelljes për shitjet e reklamave.

Sipas raporteve të hershme, mbi 95% e përdoruesve të iPhone që kishin shkarkuar përditësimin nisën të largohen nga gjurmimi i reklamave. Sipas parashikimeve, të ardhurat nga reklamat e Facebook do të arrijnë minus 10 miliardë dollarë vitin e ardhshëm.

Për tremujorin e katërt të 2022, Meta raportoi rënie të përdoruesve dhe rritje të shpenzimeve në lidhje me projektin metaverse.

Aksionet e kompanisë Meta ranë me mbi 25% të enjten – duke i hequr plot kompanisë plot 230 miliardë dollarë në vlerë tregu, duke e bërë 3-mujorin sezonin më të dobët tregtar në histori.