osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Aktori i shquar i skenës dhe ekranit Sulejman Pitarka

Aktori i shquar i skenës dhe ekranit Sulejman Pitarka

Sulejman Pitarka është një personalitet i madh. Ky artist intelektual, falë aftësive të tij të jashtëzakonshme, ka realizuar në teatër dhe film si role tragjike-dramatike, ashtu edhe ato komike.

Ai përfaqëson në mënyrën më domethënëse tipin e aktorit të karaktereve të forta, me profil të veçantë, qoftë në dramë, qoftë në komedi. Natyrshmëria, sinqeriteti dhe shprehimësia e lartë kanë qenë cilësitë e tij kryesore në fushën e interpretimit aktorial.

Pitarka është edhe dramaturg. Do të mjaftonte vetëm “Familja e peshkatarit”, një dramë që mbijetoi gjatë në skenat tona.

I lindur në Dibër më 2 shkurt të vitit 1924, Sulejman Pitarka kishte nisur në fillim karrierën e njeriut të ekonomisë.

Por një zbulim i vetvetishëm, siç ka ndodhur gjithmonë me jetën e njerëzve të destinuar nga fati për t’u bërë artistë të mëdhenj, e bëri atë të trokiste atë në dyert e Teatrit Popullor në vitin 1951.

Në atë vit, do të spikaste me rolin e Hysen Agës, te komedia e Besim Levonjës “Prefekti” dhe me Halilin e dramës së Kolë Jakovës “Halili dhe Hajria”.

Një vit më vonë do të linte mbresa të veçanta me interpretimin e personazhit të Ljapkin Tjopkinit, në komedinë e famshme të Gofolit “Revizori”.

Në vitet 1953, 1959 dhe 1960, Pitarka realizoi me një kolorit krejt vetjak tri role nga dramaturgjia e Shekspirit: Otellon në veprën homonime, Pejxhin tek “Gratë gazmore” të Uindsorit dhe Gildesternin te “Hamleti”.

Në vitet 1963-64 Pitarka do të arrinte suksese me profesorin e filozofisë te komedia “Borgjezi fisnik” të Molierit dhe aktorin e “Monseratit”.

Ai realizoi vlera interpretative edhe në pjesët e repertorit të dramës shqipe. Ndër më të rëndësishmet duhen përmendur: gjenerali në dramatizimin e “Gjenerali i ushtrisë së vdekur”, sipas motiveve të romanit homonim të Kadaresë (1972), Sulejman Vokshi tek drama “Epoka para gjyqit” (1980) e Ekrem Kryeziut etj.

Pitarka mbetet një aktor popullor mjaft i vlerësuar edhe në ekranin e filmit shqiptar. Realizimet e tij kanë hyrë në fondin e arritjeve të kinemasë sonë të re.

Role të tilla si mësuesi tek filmi “Debatik”, Sokrati te “Horizonte të hapura”, Zheleznovi te filmi “Ballë për ballë” e deri te realizimi i fundit franko-shqiptar “Larg barbarëve” (1993), janë të skalitura në kujtesën e publikut.

Sulejman Pitarka në interpretimin e tij në teatër dhe film dallohet për një origjinalitet të spikatur, që ka të bëjë me konceptin realist të figurës, mishërimin individual dhe fuqinë e brendshme krijuese.

Rrallë gjenden tek një artist cilësi fizike të arrira, për t’i sendërtuar dhe përcjellë tek publiku aftësitë e brendshme si te Pitarka. Dhe këto cilësi janë: zëri i plotë dhe i ngrohtë, trupi i lartë dhe elastik, sytë shprehës dhe fizionomia karakteristike e fytyrës.

Këto dhurata të natyrës aktori Pitarka i kishte kuptuar qysh se hyri në rrugën e artit. Prandaj diti t’i shfrytëzojë për të dhënë vlera të shquara në teatër dhe në film. Këtu qëndron dhe kontributi i tij i madh në kulturën artistike shqiptare.

Që nga viti 1955, kur shkroi dramën “Familja e peshkatarit”, që ka hyrë në historinë e letërsisë shqipe, Pitarka krijoi edhe pjesë të tjera teatrale si “Burri me përparëse”, “Trimi i mirë me shokë shumë”, (1957) kushtuar Skënderbeut. Drama të tjera të Pitarkës janë “Heronjtë e Linasit” (1967), “Kulla e Hutajve” etj.

Me profilin e tij intelektual Sulejman Pitarka ka dhënë kontribut edhe në fushën e teatrologjisë dhe të kritikës teatrore.

Edhe pse nuk ka shkruar shumë në këtë fushë, me ato pak punime del në pah krijuesi i talentuar dhe origjinal, dramaturgu dhe njeriu i teatrit. Por më shumë se me trajtimet teorike apo kritike, Pitarka ka ndikuar me krijimtarinë e tij skenike.

Dhe kjo është thelbësore. Janë më shumë se 100 role, të cilat rikthehen herë pas here në ekran, për të dëshmuar për artistin, për mjeshtrin e fjalës Sulejman Pitarka. Ai mban titullin “Artist i Popullit”, “Mjeshtër i Punës” dhe një çmim karriere./Konica.al/