osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Përtej humorit, Vangjelit i qeshte dhimbja

Përtej humorit, Vangjelit i qeshte dhimbja

“Kur vjen shtatori fillon shkolla, vajza të bukura, faqet e puthura/Andej-këndej kërkojnë djemtë, duan t’i joshinë, t’i rrjepinë/ Andej-këndej porsi kotele në disko ato shkojnë dhe në motele!” ishte kjo një nga paroditë e shumta të cilën Vasillaq Vangjeli e këndonte shpesh me miqtë e tij duke ngacmuar përgjumjen e tyre dhe vijuar udhëtimin me shakanë e radhës.

Me batutën e Koçit : ‘’Unë bëj zhaba. Qenër dhe kuaj me çizme meksikane’’.
Por tej këtij filtri kënaqësie, ndalemi tek edukimi që ai përcjell përmes gjithçkaje që rrëfente apo këndonte, ashtu me atë zërin e plotë të një burri luftarak. Një kredo e këtillë dekoduese ngre sot një mori pandehmash. Kontributi që ai i dha Shqipërisë është epik.

Dihet se ura lidhëse midis të vërtetës dhe realitetit është humori. Formën e pranimit, dëgjimit a mirëkuptimit ai na e mundësoi. Vaso ishte një artist i pazëvendësueshëm.

Teoricien që guxoi të zbusë konfliktin thelbësor të popullit tonë duke e ndërlidhur me praktiken. Flasim për konfliktin e shoqërisë ngecur nën llogoren e një skematizimi dhe mediokriteti ideor, të cilën ai e tejkaloi nëpërmjet gazit apo nënteksteve ironike të parodizuara aq bukur. Kodet e secilave, Vaso, si një njeri i vetëm i dha kuptim harmonik. Kishte dhunti të veçantë.

Asesi nuk flasim për një konflikt dosido. Por të një tjetër niveli. I një lloji që erdhi dhe vjen i një rëndësie studimore; nga ngjarjet e jetësuara kombëtare-historike, tek lidhja organike me subjektin e dukurive të kohës deri tek sakrifikimi i gjendjes shpirtërore të këtij mjedisi shoqëror në atë individual.

Por sjellja e gjithë këtyre periudhave, ja pra që nuk u ul kurrë në banak për një gotë, të dëgjonte muzikë të trishtë Blues apo fliste me veten. Vetminë!
Vasillaqi, po. E bëri dhe nuk na e tha kurrë! U ul aty dhe në rolin e një udhëheqësi artistik, pinte dhe mendonte: Si të na bënte të lumtur? Si të falte dashuri?

Është e çuditshme se si të gjithën këtë platformë ai e pa nën vështrimin e mprehtë të një regjisori. Talenti i të cilit në fakt ndodh dhe që të shpërfillet. Kështu, Vaso preferoi të mos e bërtiste fare. Por të qeshte me këtë dhimbje! Ai e dinte: Ne një ditë do e kuptonim.

Natyrisht, preferoi ta kalonte ashtu, pa folur! Si një artist tipik rebel më një fund tragjik, i cili lejon që mesnatës të kritikohet veç nga gota apo shishja e verës apo e rakisë.
Një shishe që nuk vinte ballë tij si çdo shishe, por si nënvetëdije e një lufte të brendshme që zhvillohet veç në drama të mëdha botërore dhe luhet në skena të mëdha nga aktorë që kanë përballuar çdo lloj shantazhi psikologjik e nuk lodhen duke përcjellë në çdo shfaqje, çdo natë të njëjtin emocion.

Një emocion që Vasillaqit tonë nuk iu dha mundësia ta përjetonte dhe pse donte dhe e kërkoi aq shumë: rrëpirave të fatit, poshtë tavolinës, notave të muzikës, shanseve të karaktereve apo kolegëve të teatrit. Edhe pse me një karrierë 45-vjeçare në skenë dhe mbi 100 role në teatër, kinematografi dhe estradë, ai donte diç më tepër. Të vlerësohej për atë që ishte. Aktori tragji-komik, i cili, sikundër Chaplin, njohu të vërtetën e madhe: ‘’Që të qeshësh me të vërtetë, duhet ta marrësh dhimbjen tënde dhe të luash me të…’’

Në rininë e hershme, shkruhet se, sapo kishte mbaruar Akademinë e Arteve për aktrim, i filluan peripecitë e punës apo të emërimit ku do të punonte. Por ai kërkonte me çdo kusht të fillonte aktrimin në Teatrin Kombëtar, aq më tepër kur i dhanë edhe një rol tek drama “Lëvizja” me regji të Pirro Manit, rol që e realizoi me sukses.

Por, megjithatë, mendimi i partisë ishte që ai të shkonte në Estradën e Tiranës, ku edhe e emëruan. Urdhëri ishte urdhër, pavarësisht kërkesave e letrave të artistëve të teatrit të cilët kërkonin ta mbanin në kolektivin e tyre. E Vasillaqi nuk donte të shkonte, por pa punë nuk rrihej. Frikë kishte se mos e degdisnin në ndonjë vatër kulturore të humbur, si hakmarrje për moszbatim urdhri.

E kështu përfundoi aktor në teatrin e Estradës së Tiranës deri në fundin e merituar të kësaj të fundit, megjithëse Estrada nuk e deshi në fillim. E për rrjedhojë ai punonte pa dëshirë. Bënte mungesa dhe kishte një mungesë të theksuar vëmendjeje. E pikërisht ky artist u lidh kaq shumë me humorin, paroditë dhe estradën sa me gjithë energjinë që e karakterizonte do të shenjonte.

Por nuk e harroi kurrë atë periudhë të errët që diktatura e asaj kohe nuk e kurseu për asgjë dhe për asnjë.
Në një artikull botuar në vitin 2012, nga arkivi i Ministrisë së Brendshme, zbulohet dhe botohet lista origjinale me emrat e artistëve që do të futeshin në burg në rast rebelimi, e më pas të pushkatoheshin.

Grupi i kundërevolucionarëve ishte grupi i cili konsiderohej si grupi kryesor që duhej të goditej; bënin pjesë mjaft figura të rëndësishme të artit si :Vace Zela, Marije Kraja, Helena Kadare, Roza Anagnosti, Petro Zheji etj., ndër ta, sigurisht, dhe Vangjeli. I cili, sigurisht, do të ndiqej dhe përgjohej nga persona të posaçëm të cilët ishin infiltruar brenda grupeve të tyre të punës.
Natyrisht, ai do të reagonte.

Kush është ai që nuk e mban mend shokun Sillo në një prej skeçeve më të ndjekura ‘’Gjuetia e fundit’’? Do të ishte viti 1992 kur ai do të rikthente përmes humorit shumë të vërteta nga regjimi komunist.
Sepse siç thotë dhe Piter Bruk : ‘’Teatri është një terapi.’’

E, megjithatë ne nuk patëm kohë ta vërenim kaq thellë dramën e këtij njeriu, apo jo? Kjo është një dramë njerëzore e mëvetshme, të cilën në e kundrojmë me kujdes, na e kthen në peng çdo sjellje apo gjest të tij. Prej së cilës nuk kuptojmë vetëm dramën e tij, por dramën e një populli të shpersonalizuar e të robëruar …sikundër ishim.
A jemi me fat që nuk e kuptuam këtë trishtim ? Ndoshta.
Pasi ky thes kërkon shpatulla dhe kocka të forta për t’u mbajtur pas dhe një qëndrim në formën e një interpretimi vetëflijues, të cilin Vaso e kontrolloi dhe zotëroi deri në fund. Pa nevojën e asnjë mirënjohjeje. Pa nevojën e asnjë vëmendjeje klasike për ta kthyer në epiqendër forcën burrnore të tij.

Madje, duke i kthyer shpinën intrigave dhe gojëkeqëve, ai porosiste edhe pak raki, për ta hedhur në gotë dhimbjen. E kthyer me fund, mandej. Pa na lënë asnjë faturë!

Vetëm fuçi. Fuçi rakie e vere, të cilave ne i shmangemi me droje dhe lezet.
Sepse e dimë : Duan stomak të fortë për t’u pirë ato! Duan një Promete alla Vangjeli, i cili në ‘’Olimpin’’ e tavolinës sot mungon. Në ‘’Olimpin’’ e humorit la pas një mister të madh:
‘’Çfarë ishte, magjistar? Apo mbinjeri?’’.

Ai lindi në 19 shkurt 1948 dhe vdiq më 26 shtator 2011. Ishte vetëm 63 vjeç. Vuante nga diabeti!

KINEMATOGRAFIA: “Toka e përgjakur”, e më pas me kryerolin e Koçit në filmin “Zonja nga Qyteti”, e me radhë në filmat në “Pylli i Lirisë”, “Shoku ynë Tili”, “Kur ndahesh nga shokët”, “Lulëkuqet mbi mure”, “Radiostacioni”, “Yjet mbi Drin”, “Ëndërr për një karrige”, “Dasma e shtyrë”, “Ne vinim nga lufta “, “Rrethimi i vogël”, etj.

KINOKOMEDITË: “Gjuetia e fundit”, “Të gjalle apo të vdekur” në rolin e Sillos, një nga kryerolet e tij, “Një ditë pa punë”, “Oreksi i madh”, “Çanta e zezë”, “Përralla e Trimit” nga Koço Devole, “Qeflinjtë” nga Agron Goga, etj.
TEATËR : “Nata e dymbëdhjetë” e Shekspirit, “Tri ditët e qametit” , “Mimoza pyeti zemrën”, telekomedi nga T.Miloti, “Tre dhëndurët “ e D. Bubanit, “Mirela” nga L. Bungo, “Një burrë me dy gra” nga R. Kunei, “Divorci” nga Sh. Mita, “Lezeti i kolltukut dhe i krevatit” nga M. Pertgui, komedinë “Gjashtë vjet shtatzënë” dhe së fundi gjashtëdhjetëvjetorin e tij ai do të ngjitej përsëri në skenë me një rol në komedinë e regjisorit Hervin Çuli.

Aktori madh i humorit, Vasillaq Vangjeli, është dekoruar me urdhrin “Naim Frashëri” të klasit të parë.

‘’Unë isha më shumë aktor i dramës sesa i komedisë. Aksidentalisht kalova në komedi. Më ka pëlqyer tërë jetën drama’’, -shprehej ai sa herë e pyesnin për profesionin. Në fakt, ishte dhembja e tij, por nuk e dinte askush. Ai dukej i lumtur!

Tashmë e dimë arsyen e pyetjes.
Jo të gjithë mund ta kthejnë dhimbjen në komedi.
Jo te gjithë na e tregojnë si shaka një dramë duke na bërë të qeshim aq shumë.
Tashmë e dimë arsyen…
Përtej humorit, fshihej një artist. Përtej Vasillaq Vangjelit, fshihej një britmë, brenda së cilës flinte dhe rritej një lot./Ilnisa Agolli/