osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Ngjela iu tregon vendin historianëve shqiptarë: Për të folur për këtë figurë historike duhen autoritete të kalibrit botëro

Ngjela iu tregon vendin historianëve shqiptarë: Për të folur për këtë figurë historike duhen autoritete të kalibrit botëro

Varrimi ceremonial i Mit’hat Frashërit është qëndrim që respekton historinë. Ky ndoshta deri tani është rast unik: është i pari; por nuk duhet të jetë i fundit.

Shkruan Spartak Ngjela

Pse merreni ende me Luftën e Dytë Botërore? Për ngjarjet e Luftës së Dytë botërore ende nuk ka historianë shqiptarë që të mund t’i trajtojnë. E rëndë është, por Shqipëria sot nuk ka historianë, dhe kjo është vepër e izolimit të saj kundrejt universiteteve të mëdhenj. Historia është shkencë e vështirë sepse ëshë fakt dhe racionalizëm objektivisht i pastër.

Që pas vdekjes së Stavro Skëndit nuk ka më një historian shqiptar të përmasave europiano-perëndimore. Si pasojë e kësaj, sot historiografia shqiptareende nuk ka mundësi të trajtojë historikisht një figurë si Mit’hat Frashëri për Luftën e Dytë. Lufta e Dytë Botërore ishte një udhëkryq i rrezikshëm për Shqipërinë, por ende historiografia shqiptare nuk ka një mendim solid dhe në këtë nivel ku është, nuk i ka mundësitë. Ky trajtim kërkon nivel akademik shumë të lartë dhe nevojën e autoritetit.

Mangësis e historisë objektive në Shqipëri nuk i kalon dot pyetjet të cilat duhen trajtuar nga një apo dy, apo tre autoritete historianësh të kalibrit botëror. Sot janë këto pyetje pa përgjigje historike që lidhen me figurën e Mit’hat Frashërit :

A kanë qenë Serbët pushtues territoresh shqiptare që nga viti 1881 e deri në vitin 1912?

A mund të bashkohej një patriot me pushtuesit historikë të Shqipërisë duke u nisur nga ideologjia?

A e kemi të trajtuar historikisht, deri më sot qëllimin politik të Gjermanisë hitleriane për Ballkanin?

Ishte gënjeshtër apo realitet bashkimi i të gjitha trojeve shqiptare sipas doktrinës gjermane të Luftës së Dytë Botërore?

A ishte lëvizja nacional-çlirimtare një lëvizje terroriste më shumë se çlirimtare?

Pse e prishi Beogradi komunist marrëveshjen e Mukjes, për ideologji apo për territor dhe antishqiptarizëm?

Cilat kanë qenë marrëdhëniet e politikës amerikane të vitit 1949 me Mit’hat Frashërin, dhe pse ajo politikë e vuri këtë në krye të lëvizjes së tyre për rrëzimin e Enver Hoxhës?

A ka punuar ndonjëherë me fqinjët pushtues për të marrë pushtetin Mit’hat Frashëri?

Cili është raporti i aktivitetit intelektual si shkrimtar publicist dhe historian i Mit’hat Frashërit, me dinjitetin kombëtar, me mendimin shqiptar dhe me aneksimin e territoreve shqiptare?

Pa u sqaruar këto pyetje, që dukshëm mendoj se janë në favor të figurës së frasherlliut të katër të madh, nuk mund të flitet me pasion dhe negativitet për Mit’hat Abdyl Frashërin.