osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Dy projektet e Bashkisë: Si do lidhet sheshi “Skënderbej” me Pazarin e Ri dhe transformimi i Blv “Zogu i I”?! (Foto)

Dy projektet e Bashkisë: Si do lidhet sheshi “Skënderbej” me Pazarin e Ri dhe transformimi i Blv “Zogu i I”?! (Foto)

Pazari i Ri dhe zgjatimi i Bulevardit nuk do të jenë pjesë të ndara të qendrës së kryeqytetit. Urbanistët po shohin mundësinë e një lidhje harmonike me sheshit “Skëndërbej”, Pazarit dhe Bulevardit të Ri. Shefi i urbanistikës në Bashkinë e Tiranës Ditjon Baboçi tregon se projekti që do të lidhë sheshin me Pazarin e Ri synon të shtojë hapësirat për këmbësorët, biçikletat si edhe të eleminojë korsitë e parkimit në të dy krahët e rrugës “Luigj Gurakuqi”, ku po ashtu do të ndërhyhet edhe në shtresat e rrugës.

Aktualisht kemi një rrugë tejet të gjërë për automjetet në një vënd që nuk ka dhe aq shumë trafik. Rrjedhimisht qëllimi jonë është të eleminojmë korsitë e parkimit dhe me këtë hapësirë që fitojmë të vendosim një korsi të re biçikletash dhe gjithashtu të zgjerojmë trotuaret. Lëvizshmëria do të mbetet e njëjtë. Ndërhyrja do të jetë kryesisht në shtresa dhe në hapësirën e këmbësorëve dhe e parkimeve të automjeteve, tipologjia e materialeve do i përngjasojë atyre të sheshit “Skëndërbej” ky është qëllimi jonë dhe pastaj pritet që dora-dorës avash-avash fillon dhe ka një tranzicion tek hapësira pedonale tek Pazari i Ri.

Ideja është që të eliminojmë korsinë e parkimit nga rruga kryesore dhe ta zhndërrojmë ta përshtasim për hapësirën e trotuarit, të punojmë me shtresat e trotuarit të punojmë edhe me tipologjinë e hapësirës. Sot është një hapësirë shumë e ndarë midis rrugës së automjeteve dhe rrugës së këmbësorëve të jetë diçka që është pak më e këndshme që detyrimisht e bënë edhe më të vështirë, ul pak shpejtësinë e lëvizjes së automjeteve me qëllim që të jetë diçka më e përdorshme le të themi për biçikletat dhe për këmbësorët.