osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
konya escort
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
casibom giriş
istanbul escort
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
https://guclukadin.org/ https://puma-trainers.net/
bahis siteleri
casibom

Komunikimi si “koleg” me njëri-tjetrin i 2 foshnjeve pushton internetin! (Video)

Komunikimi si “koleg” me njëri-tjetrin i 2 foshnjeve pushton internetin! (Video)

Ata komunikojnë sikur ta kuptojnë me të vërtetë njëri-tjetrin! Ju vetëm duhet të shihni atë! 19 milionë shikime!

Deri në fund të foshnjës, formohet një qëndrim i qartë njohës ndaj kolegëve: fëmija prek fytyrën, tërheq rroba, flokë, “shije” gishtat e tij – i referohet si si një objekt fizik.

Së bashku, fëmija buzëqesh në fëmijën tjetër, mbart lodrat e saj, si ajo që bën në komunikim me një të rritur.

Dëshira për të komunikuar me kolegët është situatë dhe e paqartë. Fëmijët u kushtojnë vëmendje bashkëmoshatarëve të tyre, nëse gjejnë veten në fushën e perceptimit të tyre, por nuk tregojnë iniciativa për gjetjen e një partneri midis bashkëmoshatarëve të tyre.

Kjo lidhet me mendimin e shumicës së psikologëve, mungon komunikimi ndërmjet kolegëve deri në një vit në kuptimin e duhur të këtij koncepti. Në këtë fazë, krijohet një fondacion për shfaqjen e komunikimit të duhur me kolegët në një moshë të re.

Forma e parë e komunikimit me kolegët – emocionale dhe praktike – ndodh deri në 2 vjet. Në të njëjtën kohë, nevoja për komunikim me kolegët ende është e shprehur dobët – është e katërta më e rëndësishme pas nevojave në funksionim aktiv, në komunikim me të rriturit, në përshtypje të reja.

Përmbajtja e parë e nevojës për komunikim me kolegët është dëshira e fëmijës për të marrë pjesë në argëtim dhe zbavitje, ku ekziston mundësia e vetë-shprehjes. Në grupet e fëmijëve ekziston një sfond i përbashkët emocional: ata qeshin së bashku, vrapojnë, bërtisnin.

Karakteristike janë episodet individuale të komunikimit, kontaktet e rralla ndërmjet kolegëve. Fëmijët me entuziazëm luajnë vetëm me lodra, duke mos kërkuar komunikim me shokët.

Faleminderit për vëmendjen tuaj dhe shikimin e këndshëm!