osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Kalamallëqet si terapi

Kalamallëqet si terapi

Nga Çapajev Gjokutaj

Gjyshi, në të 60-at, është shtrirë përbri nipit 4 – 5 vjeçar, në kufirin mes ujit dhe rërës. Sa herë vjen vala, nip e gjysh përplasin këmbët “me breshëri”, ngrenë stërkala dhe, kur këto u bien mbi trup e fytyrë, kukurisen me të madhe.

Gjyshi është akademik, mjaft i njohur në fushën e vet. Jam mësuar ta shoh në ekrane e podiume: me kostum e gravatë, hijerëndë e autoritar.

Sot, veshur vetëm me rroba banje, zhgërryhet e kukuriset si fëmijë.

Një nga kënaqësitë që na sjellin niprit e mbesat e mitura, them me vete, është se na mundësojnë të bëjmë kalamallëqe, pa ngjallur përçmimin e atyre që na rrethojnë.

Po mbase liria e gjyshit akademik për të bërë si fëmijë buron edhe nga plazhi, si hapsirë që zbeh konvencionet dhe hierarkitë.

2.

Thenë këtë, më kujtohet një dukuri e shtjelluar nga Sebastian Junger në librin ‘Tribe: on homecoming and belonging’.

Në fillimet e kolonizimit të Botës së Re, shënon Junger, rastiste shpesh që disa kolonizatorë të kapeshin rob nga indigjenët dhe të jetonin në kampet e tyre. Kur, pas disa vjetësh, bashkëkombasit i çlironin, një pjesë e mirë e robërve arratiseshin prapë në kampet e indigjenëve.

Akoma më e fuqishme shfaqej kjo prirje te fëmijët indigjenë që, për një arsye a tjetrën, rriteshin nga kolonizatorët. Pothuajse të gjithë tentonin të ktheheshin në gjirin e tribusë.

Mbështetur në autorë të ndryshëm, Junger sjell një varg arsyesh për të shpjeguar këto arratisje në primitivitet.

Disa studjues thonë se robërit europianë parapëlqenin jetën e indigjenëve, nga që aty gjenin barazi ose, më saktë, mungesë hierakish të ngrira sociale. Si rregull pasuria dhe katandija e çdo anëtari të tribusë mund të mbartej mbi kalin e tij. Jeta egalitare është, me sa duket, prirje natyrore e njeriut, ndaj në popujt e qytetëruar mbetet ëndërr e nostalgji.

Të tjerë studjues thonë se robërit europianë i ngashënjente sidomos jetesa e indigjenëve. Nuk është se s’punonin, por sasia dhe sidomos ritmi i punës ishin ku e ku më të lehta e më pak strikte se ajo në kolonitë e të bardhëve.

Studjues të tjerë thonë se robërit europianë parapëlqenin jetën në kampet indigjene nga që njeriu është programuar të jetojë në natyrë.

Denbabaden ka jetuar si nomad: gjahtar e mbledhës. Ka vetëm 10 – 12 mijë vjet që bën jetë të ngulur dhe prodhon. Por përshtatja ambjentale e geneve humane merr 25 mijë vjet. Rrjedhimisht njeriu i sotëm del kundër genit të vet, që vazhdon ta grishë për jetë nomade, pa orare e hierarki.

Thenë ndryshe, brenda njeriut të sotëm bëhet një luftë e egër mes genit që e thërret në natyrë dhe kulturës që e ngujon dhe e kryqëzon në fabrikë a në zyrë.

Luftë e rreptë dhe rraskapitëse kjo🤤 Nuk është e rastit që çrregullimet nervore tek njeriu sa vijnë e shtohen. Kurse tek kafshët e egra thuajse nuk hasen fare.

3.

Si të mos mjaftonte lufta mes genit dhe kulturës, njeriu ka shpikur edhe njëmijë e një ndalesa e konvecione të tepruara.

Në këtë gjendje mbase është më mirë që, sa herë të jetë e mundur, sa herë ta lejojë ambjenti dhe situata, i rrituri të bëjë si fëmijë, madje edhe akademiku si kalama🙈

Në se kjo bën mirë për njeriun në tërësi, për ne vlen edhe më shumë: ka dobinë e terapisë. Jetojmë në një shoqëri me mentalitet të theksuar patriarkal. Të rriturit dhe, sidomos burrit, i kërkohet të armatoset me pancirin e seriozitetit dhe me përkrenaren e autoritetit, ndryshe ia pinë lëngun.

Me sa duket, frika e lëngut na shtyn të themi ‘kalamallëk’ në vend të ‘sjellje fëmijësh’. Po a është fëmija kalama?