osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
konya escort
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
casibom giriş
istanbul escort
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
https://guclukadin.org/ https://puma-trainers.net/
bahis siteleri
casibom

Kriza në firmën ‘Volkswagen’, simptomë e rënies ekonomike në Gjermani

Kriza në firmën ‘Volkswagen’, simptomë e rënies ekonomike në Gjermani

Kompania ‘Volkswagen’ po planifikon të bëjë shkurtime masive, gjë që nxiti këtë javë një grevë të punonjësve të gjigandit gjerman të prodhimit të automjeteve.

Punonjësit e gjigandit gjerman të makinave ‘Volkswagen’ lëshuan vendet e tyre të punës të hënën, në shenjë proteste ndaj shkurtimeve të propozuara të kompanisë për pagat dhe vendet e punës.

Analistët e shohin këtë si një tregues të rëndësishëm të krizës së thellë që ka mbërthyer ekonominë e Gjermanisë për shkak të çmimeve të larta të energjisë të shkaktuara nga lufta në Ukrainë dhe ndërprerja e furnizimit me gazin rus, që janë përkeqësuar edhe më shumë nga përpjekjet e Berlinit për të kaluar tek energjia e pastër dhe mbyllja e termocentraleve të fundit bërthamorë vitin e kaluar.

Punonjësit thonë se ata do të vazhdojnë të luftojnë për të mbrojtur vendet e tyre të punës.

“Është situatë shumë e vështirë: kompania po bën thirrje për mbylljen e disa fabrikave dhe largimin masiv të punonjësve dhe në të njëjtën kohë dëshiron të prekë thellë në xhepat e punonjësve”, thotë përfaqësuesi i sindikatës së punonjësve të “IG Metall”.

Analistët e industrisë thonë se kalimi tek makinat elektrike është një çështje e rëndësishme ndërkohë që prodhuesit gjermanë të makinave po përballen me vështirësi për të konkurruar me importet më të lira kineze, ndonëse Bashkimi Evropian ka vendosur tarifa ndaj makinave elektrike kineze.

Kostoja e lartë e prodhimit në Gjermani është një çështje tjetër e rëndësishme.

“Në Gjermani kemi sindikata të mëdha që kërkojnë rritje prej shtatë deri në dhjetë për qind të pagave. Nuk janë realiste. Ato duhet ta lejojnë industrinë të marrë frymë”, thotë analistja Beatrix Keim nga Qendra për Hulumtim të Industrisë Automobilistike.

Kthimi i Presidentit të zgjedhur amerikan Donald Trump në Shtëpinë e Bardhë dhe kërcënimet e tij se do të vendosë tarifa ndaj makinave të importuara po shqetëson prodhuesit gjermanë.

Por ‘Volkswagen’, krahas kompanive ‘Mercedes’ dhe ‘BMW’, kanë fabrika prodhimi në Shtetet e Bashkuara dhe kompanitë shpresojnë që ky fakt do të forcojë pozicionin e tyre në negociatat me administratën e re amerikane.