Meta Platforms shpall planet e reja të abonimit pa reklama në përgjigje të rregulloreve të BE-së.
Në përgjigje të rregulloreve të Bashkimit Europian (BE), Meta Platforms ka njoftuar planet e abonimit për përvojat pa reklama në Facebook dhe Instagram për përdoruesit europianë. Duke filluar nga 9,99 euro për përdoruesit në browser, dhe 12,99 euro për përdoruesit e iOS dhe Android, këto abonime synojnë të përputhen me rregullat e rrepta të të dhënave dhe privatësisë të BE-së.
Modeli i reklamave të Meta-s, një burim i rëndësishëm të ardhurash për Meta-n, përballet me sfida në Europë. Rregulloret e BE-së mund të kufizojnë aftësitë e Meta-s për personalizimin e reklamave pa pëlqimin e përdoruesëve.
Duke ofruar opsione falas të mbështetura nga reklamat, dhe me pagesë për eksperiencën pa reklama, Meta shpreson të navigojë kufizimet rregullatore duke ruajtur biznesin e saj të reklamave. Në fillim të këtij viti, kompania u përball me një gjobë prej 390 milionë eurosh nga Komisioneri i Privatësisë së të Dhënave të Irlandës për praktikat e reklamave.
Në përgjigje, Meta shprehu synimet për të kërkuar pëlqimin e përdoruesve të BE-së për reklamat e targetuara, duke reflektuar mjedisin në zhvillim të reklamave digjitale në Europë.
Për përdoruesit shqiptarë, kjo lëvizje nënkupton një ndryshim në mënyrën se si ata ndërveprojnë me platformat kryesore të mediave sociale në botë dhe vlerën e vendosur për të dhënat e përdoruesve dhe privatësinë.