Ditë më parë, kandidati i dalë nga primaret e “ Rithemelimit” që synon të fitojë Tiranën nën sloganin për t’i dalë zot, ashtu si gjithë Shqipërisë në kuadër të premtimeve elektorale për të fituar votën e kryeqytetasve, deklaroi për transport urban falas, pa përjashtim moshor, gjinor apo distancash. Mjafton të qëndrosh në stacion.
Të presësh autobuzat që ndalen me dyer të hapura, të ngjitesh, të rehatohesh në sedilje dhe t’i biesh kryq e tërthor Tiranës. Të zbresësh në Kashar, të ndalesh në Ndroq e kudo që të dëshirosh. E gjithë kjo shëtitje është gratis.
Nuk ke nevojë për të holla, as të mbash portofol apo të çekosh biletën në kasën elektronike, si në gjithë botën. Gjithçka do të jetë dhuratë. A nuk jemi bij të Nën Terezës që shërbeu nga njeri cepi në tjetrin cep të botës, vetëm për bamirësi dhe nuk i njihte fare paratë?
Nuk po bëjmë analizë të kostos, as të madhësisë së flotës të autobuzave urbanë që duhet të çojnë në destinacion qindra – mijëra qytetarë për të kryer shërbimet e nevojshme.
As sasitë pa fund të karburanteve, se autobuzat nuk punojnë me ujë, po me diezel. As për serviset dhe zëvendësimin e tyre nga konsumimi fizik. Të gjitha këto kërkojnë miliona euro për të cilat nuk jepet asnjë sqarim, ku do gjenden dhe si do planifikohen në buxhetin e bashkisë?
Le pastaj se do jenë pronë bashkiake dhe do flaken në rrugë dhjetëra agjenci udhëtimi që kanë një park të madh për të cilin kanë investuar miliona ndër vite? Këto mjete do shtetëzohen për interesa publike apo pronarët e tyre do paguhen kesh nga bashkia sipas strategjisë së zotit Këlliçi? /Pjesë nga shkrimi i Bardhyl Bejkos:
Belind Këlliçi, vendas të ardhur si qengjat në ‘89, femrën thereni, mashkullin mbajeni