osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Do të mbërrijnë në Shqipëri në shtator: Çfarë është ”Black Hawk” dhe si funksionon

Do të mbërrijnë në Shqipëri në shtator: Çfarë është ”Black Hawk” dhe si funksionon

Në shtator të vitit 2023 do të mbërrijnë në Shqipëri dy helikopterë amerikanë “Black Hawk”, si provë e partneritetit special me SHBA-të.

Lajmi u bë i ditur nga ministri i Mbrojtjes, Niko Peleshi, gjatë bilancit të vitit 2022 për institucionin që përfaqëson.

Helikopteri UH-60 Black Hawk është avioni kryesor i transportit dhe sulmit ajror i Ushtrisë Amerikane me ngritje mesatare.

Është një helikopter i shërbimeve me ngritje të mesme me dy motorë. Ai është i pajisur me një rotor të vetëm me 4 tehe dhe një rotor bishti me 4 tehe.

Komplementi bazë i ekuipazhit për UH-60A është tre: pilot, bashkë-pilot dhe shefi i ekuipazhit.

Tehet e rotorit me bërthamë titan janë rezistente ndaj zjarrit AAA (artileri kundërajrore) deri në 23 mm dhe janë të pajisura me sensorë nën presion të aftë për të zbuluar humbjen e presionit të rotorit (dëmtimi).

Modeli A ishte projektuar për të mbajtur 11 trupa luftarake përveç një ekuipazhi prej tre vetash (pilot, bashkë-pilot, shef i ekuipazhit) dhe kishte për qëllim të shërbente në funksionet e shërbimeve, sulmeve ajrore, komandimi, kontrolli dhe zbulimi.

Ushtria filloi të konvertonte Black Hawks në rolin medevac (transport mjekësor) në 1981.

UH-60A përdor një sistem të pajisjes së uljes së rrotave të bishtit zvarrë, me dy shirita ingranazhesh kryesore jo të lëvizshme dhe një montim rrotullues të rrotës së bishtit që mbyllet.

Helikopteri është i pajisur me akomodime për tetë trupa, të cilat mund të hiqen për të akomoduar katër mbetje mjekësore me madhësi të plotë.

Black Hawk mund të transportojë 11 ushtarë luftarakë të pajisur plotësisht në një konfigurim të gatshëm për sulm, ose 14 në një situatë me kapacitet maksimal.

Kapaciteti maksimal mbajtës i trupave është 20 personel të pajisur lehtë.

UH-60A është i pajisur me një derë rrëshqitëse dhe mbyllëse nga pas në secilën anë të ndarjes së ngarkesave.

Kapaku i jashtëm i ngarkesave vlerësohet në 3 mijë e 630 kilogramë.

UH-60A është i pajisur me dy motorë turbobosht General Electric T700-GE-701 të vlerësuar me 1 mijë e 560 kuaj fuqi secili.

Karburanti i brendshëm ruhet në dy rezervuarë karburanti të denjë për përplasje dhe arrin në 1 mijë e 300 litra.

Black Hawk është i aftë gjithashtu të fluturojë me një motor.

Për vetëmbrojtje, Black Hawk është i pajisur me një marrës paralajmërues radari AN/APR-39 (v) 1, si dhe një sistem kundërmasash infra të kuqe AN/ALQ-144 dhe shpërndarës byku/shkarkimi.

UH-60L Blackhawk përfaqëson një përmirësim të origjinalit UH-60A Blackhawk, i cili hyri në shërbim me ushtrinë amerikane në 1978.

Prodhimi i UH-60L filloi në 1989 me konvertimin e avionëve ekzistues UH-60A në standardin “L” si dhe prodhimin e kornizave të reja ajrore.

UH-60L i parë u dorëzua në nëntor 1989. Mbi 600 janë dorëzuar që nga viti 2006 dhe prodhimi pritet të vazhdojë derisa linja UH-60L të zëvendësohet me avionë të rinj të prodhimit UH-60M.

Ish-ministrja shqiptare e Mbrojtjes, Olta Xhaçka, bëri të ditur në vitin 2020 se Shqipëria do të merrte tre UH-60 Blackhawk.

Tre helikopterët ishin pjesë e një pakete ndihme ushtarake amerikane për Shqipërinë.

Kontrata për këta helikopterë të Ushtrisë Amerikane me ngritje mesatare u nënshkrua gjatë vizitës së saj pasuese në SHBA.

Teknikët e Forcave Ajrore shqiptare nisën në vitin 2019 trajnimin për helikopterët e rinj “Black Hawk” nga kolegët e tyre amerikanë.

Këta helikopterë janë gati të përdoren nga Forcat tona të Armatosura.

Teknikët shqiptarë u njohën me njohuritë bazë mbi procedurat e fluturimit, të cilat janë të ndryshme nga ato me të cilat ata punojnë çdo ditë.

Në përfundim të fazës së parë të trajnimit, Njësia e Trajnerëve Amerikanë dha certifikatat për teknikët e Forcave Ajrore Shqiptare, të cilët ndoqën trajnimin për helikopterët e rinj në faza të tjera.