osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Rama distancohet sepse është patriot

Rama distancohet sepse është patriot

Nga Azdren Shala, historian

Fenomeni i përçarjes së politikanëve shqiptarë në këto njëqind vitet e fundit është i njohur, sikurse të njohura janë edhe pasojat e atyre përçarjeve për fatin e shqiptarëve. Por, deri më sot, këto përçarje në analizën historike janë interpretuar gabimisht duke i futur të gjithë politikanët në një thes, dhe më pas është dhënë vlerësimi: Të gjithë politikanët shqiptarë për inate personale kanë kompromentuar interesin kombëtar.

Fabrikimi i kësaj të “vërtete” nuk është pasojë e mosdijes, e kundërta, është plan i atyre që duke e shtrembëruar historinë, përpiqen të rregullojnë veten.

E vërteta është krejt tjetër, dhe këtë na e konfirmon një interpretim i drejtë i historisë. Kështu, për ta bërë më konkrete këtë çështje, kthehemi pak mbrapa në histori dhe sjellim raportin e Ahmet Zogut me Fan Nolin dhe Hasan Prishtinën.

I pari, çdo përpjekje të të dytëve e interpretonte si irredentizëm, duke u shprehur se një luks të tillë Shqipëria nuk mund ta konsumojë. Pra, ai për interesin e pushtetit të tij, luftonte çdo përpjekje për ta bërë shtetin shqiptar në kufijtë e tij natyralë. Noli dhe Prishtina e luftuan edhe ata Zogun, por jo për inate politike e personale, por sepse e shihnin tek ai pengesën për realizimin e projektit më të mirë për shqiptarët.

Prandaj nuk mund të thuash edhe Zogu, edhe Noli e Prishtina për interesa personale e lanë anash interesin e kombit. Jo, i pari kishte vetëm interesa personale, të dytët kishin vetëm ideale kombëtare.

Edhe sot, njëjtë nuk mund të thuash edhe Vjosa Osmani, edhe Edi Rama nuk arrijnë t’i kalojnë inatet personale. E para për fat të keq vepron vetëm me të vërtetet e partisë, i dyti vepron dhe shqetësohet për të vërtetat e shqiptarisë. E para, edhe me partinë e saj të dikurshme – LDK – e mohonte dhe e luftonte UÇK-në, dhe me partinë e tanishme – Vetëvendosjen – vazhdon ta bëjë të njëjtën gjë. Prandaj mos i kërkoni Edi Ramës, i cili pjesën më të madhe të angazhimit politik e ka mbrojtjen e UÇK-së dhe luftës së tyre të drejtë, të jetë afër dhe mirëkuptues ndaj Vjosa Osmanit dhe të tjerëve si ajo.

Koncepti i Ramës për shqiptarinë është tjetër nga ai që na serviret çdo ditë nga politikanë provincialë në Prishtinë, siç është edhe Vjosa Osmani. I pari e njeh të kaluarën historike dhe mbi bazën e saj mundohet të ndërtojë të ardhmen. E dyta, as nuk e njeh të kaluarën, e aq më pak di ta menaxhojë të tanishmen dhe të ardhmen.

Rama kriter për proshqiptarizëm e ka pozicionin pro UÇK. Vjosa Osmani e neveritshme edhe si kulturë familjare, dhe si formim politik (i thënçin formim) është anti – UÇK. Prandaj, distancimi i Ramës me Osmanin është dashuri e madhe ndaj shqiptarisë.

As Rama, dhe askush që është pak normal nuk do ofrohej me një person familja e të cilës i ka shërbye Millosheviç-it, dhe partia e të cilës e ka kundërshtuar UÇK-në në luftë, dhe e lufton edhe sot në paqe.

Prandaj, Rama nuk ka lëvizur nga qëndrimi i tij prej një shqiptari modern dhe të matur. Në Prishtinë ka ndërruar klima ku e kaluara nuk është bash e kaluara dhe e tanishmja nuk është mjaftueshëm pa të kaluarën. Kështu që mos i kërkoni Ramës llogari pse refuzon retushimin e historisë për interesa meskine të Osmanit dhe Kurtit.

Ai e di, liria dhe pavarësia e Kosovës e mbajnë vulën e UÇK-së. Çdo gjë tjetër që provohet jashtë kësaj, Rama do sillet si një cinik i kultivuar. Ashtu siç bëri dikur Diogjeni i mençur duke e përbuzur arrogancën e Aleksandirt të Madh, Rama bëri njëjtë, duke e përbuzur ligësinë e Osmanit të vogël sot.