osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Shqiptarët janë populli i vetëm në Ballkan të cilët e bëjnë këtë gafë! Dëmi është 100 % në kokën tonë, po e paguajmë shtrenjtë

Shqiptarët janë populli i vetëm në Ballkan të cilët e bëjnë këtë gafë! Dëmi është 100 % në kokën tonë, po e paguajmë shtrenjtë

Shqiptarët janë populli i vetëm në Ballkan të cilët kërkojnë dhe blejnë makina të vjetra për të ulur sa më shumë kostot e blerjes së tyre.

Mirëpo kjo situatë ndikon shumë në ndotjen e mjedisit nga emetimi i gazit, çka për vendin tonë është një ndër problemet kryesore.

Në vendet e tjera të Bashkimit Evropian mosha mesatare e veturave është 10-vjeçare, mirëpo në Shqipëri ajo është gati 20 vjeçare.

Zyrtarisht sipas drejtorisë së përgjithshme të doganave për 4 mujorin e 2018, për çdo makinë të re të importuar janë futur 16 të tjera të përdorura.

E njëjta tendencë ka qenë edhe në tre vitet e fundit. Raportet mes importit të makinave të reja dhe atyre të përdorura është me diferencë të madhe.

Sipas të dhënave zyrtare mbi 80% e automjeteve janë prodhime para vitit 2007.

Aktualisht në Shqipëri, nuk ka ndonjë pengesë për importin e mjeteve të vjetra, mjaftojnë që ato të mos kalojnë disa parametra për ndotjen.

Ndonëse është thënë shpesh se këtë vit do të dilnin nga qarkullimi mjetet e vjetra, ende nuk është bërë asgjë konkrete lidhur me këtë problem.

Automjetet e vjetra kanë kosto shumë të lartë mirëmbajtje, ndërkohë ndikimi i tyre në mjedis është shumë i lartë, për shkak të gazrave dhe tymit që lëshojnë.

Dalja e makinave të vjetra nga qarkullimi ka ndikim në mjedis, sidomos në Tiranë, ndërkohë rrit edhe sigurinë rrugore. Kjo, pasi viti i prodhimit të tyre bën që të mos kenë sensorë që ti përshtaten periudhës kur qarkullojnë.

Ministri i Turizmit dhe Mjedisit Blendi Klosi ka deklaruar vitin e kaluar se zëvendësimi i automjeteve do të bëhet gradual, duke i dhënë mundësi të gjithëve të kalojnë në një mjet më të mirë se ai që kanë, duke minimizuar në maksimum kostot.