osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Qeveria do të taksoj biznesin e vogël, Ola Xama: Nuk do t’i marrë nga xhepi i majtë por i djathti… Jo “Ush gomar” por “gomar ush”

Qeveria do të taksoj biznesin e vogël, Ola Xama: Nuk do t’i marrë nga xhepi i majtë por i djathti… Jo “Ush gomar” por “gomar ush”

Nga Ola Xama

Edhe njehere: Biznesi i vogel do te tatohet duke i mbajtur tatim pronarit qe e realizon si te ardhur personale nga aktiviteti i biznesit.

Neni 13 thote:

Te ardhurat nga biznesi perbehen nga te ardhurat e biznesit te cfaredo lloji, duke perfshire personat fizike tregtare te vetepunesuar, furnizuesit e sherbimeve, qiradhenien, apo tjetersimin e aseteve te biznesit apo prodhimit bujqesor e blegtoral.

Neni 14 i projektligjit percakton se deri ne cfare mase do t’i njohe shpenzim per efekt tatimi ne baze te llojit te aktivitetit ekonomik.

Nga pikepamja e barres fiskale kjo eshte me keq edhe se taksa qe kjo kategori paguante dikur. Tatimi jo vetem mbahet ne shkalle me te larte por dhe masa e shpenzimeve qe zbriten per efekt tatimi kufizohet. Ne shume raste bizneset mund te dalin me humbje ose barazim ne raportin te ardhura/shpenzime dhe nuk do te paguanin tatim fitim. Me draftin qe po punohet, pronarit te biznesit i konsiderohet se ka te ardhur nje pjese te xhiros vjetore dhe i vendoset tatim 13, 23 dhe 28%.

Askush nuk eshte djallezor dhe nuk insiston ne ate qe ka thene gabim pasi nuk ka asnje gabim. Meqenese qeveria e ka vullnetin te mos taksoje biznesin e vogel, duhet te heqe keto nene nga drafti sepse keshtu i bie jo “Ush gomar” por “Gomar Ush”.

Pra nuk te taksoj fitimin qe merr si korporate por te ardhurat qe merr nga biznesi si individ. Nuk t’i marr nga xhepi i majte, por nga i djathti…

Projektligji ne teresi eshte nje nisem qe duhet pergezuar, te cilen FMN e ka rekomanduar dhe punuar qe ne 2015-n per te shtrire progresivitetin ne te gjithe shkallet.

Por me kete carje qe i eshte bere sistemit tatimor, nuk ka Fond qe e ndreq pa rregulluar perjashtimet e bera. Keshtuqe ekzekutivi ka dy zgjedhje : ose te terheqe premtimet e bera, ose te rregulloje sistemin. Te dyja bashke nuk behen dot!

Dhe e fundit:

Taksa korporative per biznesin e vogel ne draft parashikohej te rikthehej ne vitin 2026 dhe jo ne 2029.
Neni i fundit qe eshte publikuar nga KM eshte logjikisht i pakuptueshem.

Dhe nese do te vini re dicka te neni me poshte: tatimi i fitimit 5% per bizneset automotive qe kane sjelle investime ne Shqiperi dhe per sektorin bujqesor, ne vitin 2025, do te rikthehet 15%.

Perjashtim per takse zero bejne vetem strukturat akomoduese te agroturizmit dhe hotelet “Brand” te investitoreve strategjike.

(Me poshte foto e nenit nga drafti i dakordesuar me FMN, ajo qe ka nenin 70, dhe jo ajo me nenin 69 qe ka nxjerre KM)