osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Dy burra që flasin për dashurinë: Mahmood dhe Blanco fituesit e Sanremos me ”Brividi” Festivali kap rekordin e 42 mln eurove xhiro, i rikthehen të rinjtë

Dy burra që flasin për dashurinë: Mahmood dhe Blanco fituesit e Sanremos me ”Brividi”  Festivali kap rekordin e 42 mln eurove xhiro, i rikthehen të rinjtë

Italo-egjiptiani Mahmood dhe Blanco fituan dje në mbrëmje festivalin italian të këngës me “Brividi”, ndërkohë që e dyta u rendit Elisa me “O forse sei tu” dhe në vendin e tretë Gianni Morandi me “Apri tutte le porte”. Edicioni i 72-të i Festivalit italian të muzikës u mbyll mbrëmjen e kaluar pas 5 netësh spektakël.

Mahmood dhe Blanco mbërritën në Festivalin e Sanremos ndër më të preferuarit, por ndoshta askush nuk e priste një konsensus kaq unanim ndaj tyre.

Një valë e vërtetë dashurie për Mahmood dhe Blanco, të cilët triumfuan në renditje që në natën e parë. Ata vendosën rekord që në 24 orët e para në Spotify dhe duke u futur në 10-shen e parë.

Për Alessandro Mahmood, 29 vjeç, kjo fitore ishte një konfirmim i qartë i talentit të tij. Riccardo Fabbriconi (ky është emri i vërtetë i Blancos), 18 vjeç, u bë këngëtari më i ri mashkull që ka fituar ndonjëherë.

Blanco ka kënduar edhe “La song nostra”, “Notti in bianco” apo “You make me crazy”.

Çmimi i Kritikës’ Mia Martini’ iu dha Massimo Ranierit me “Lettera di là dal mare”. Dëgjime kurrë kaq të larta që nga viti 2000, bilanci i menaxhimit të lartë të Rai.

SHIFRAT REKORD, SHIKUESHMËRIA

CEO i Rai-t, Carlo Fuortes është entuziast: “Unë dua t’i thur lavde Amadeus, ai drejtoi në mënyrë perfekte”. Kështu, drejtuesi i shërbimit publik bëri debutimin e tij në konferencën për shtyp të bilancit të festivalit.

“Ju i dini rezultatet e jashtëzakonshme, nuk do të jem këtu për t’i përsëritur, por dua të përmend vlerën më të jashtëzakonshme, suksesin që kemi pasur me audiencën e re. E drejtë dhe e natyrshme që të jetë kështu, sepse muzika duhet ta emocionojë atë publik, por nuk u mor si e mirëqenë për Sanremon.

Me këtë edicion kemi arritur në një pikë nga të fillojmë. Rai merr tarifën e licencës nga të gjithë qytetarët, duhet të flasë me të gjithë qytetarët”.

“E rëndësishme,” thotë Fuortes “është se këto rezultate janë arritur me cilësi, cilësia është çelësi i suksesit. Publiku është gjithmonë më i zgjuar nga ajo që ju bëjnë të besoni, cilësia dhe sasia janë bashkuar. Festivali shkoi përtej televizionit, shkoi në rrjetet sociale.

Mendoj se festivali tregon një linjë shumë të qartë zhvillimi dhe kjo është pozitive për të ardhmen e muzikës italiane, të Sanremos dhe të kompanisë sonë”. Më pas ai me shaka thotë: “Më këshilluan të vija Amadeus në krye të RAI-t”.
Shifra triumfale për një ngjarje popullore kombëtare “të cilën” vëren drejtori i Rai 1 Stefano Coletta “askush nuk donte ta braktiste.

Shifra mbizotëruese është ajo e të rinjve dhe të diplomuarve, 64.1%, në objektivat e Rai 1 jo gjithmonë aq të pranishme në një rrjet super pop. Diçka më e madhe se thjesht TV ka ndodhur, falë drejtimit artistik që përgatiti shfaqjen. Amadeus fitoi sepse solli origjinalitetin e tij në skenë, sepse nuk ka filtra dhe retorikë. Të gjithë donin ta përqafonin, ai solli përfshirje dhe kureshtje, fitoi filozofia e tij e jetës dhe kureshtja e tij.
\\

Është bukur që të rinjtë janë rikthyer, neve na takon ta kthejmë në zakon. Jemi shumë të lumtur me Mahmood dhe Blanco, të cilët do të përfaqësojnë vendin e tyre në Eurovizion në maj. Dy burra që flasin për dashurinë, dy të rinj të bukur “. Për Amadeus është një ditë e veçantë.

“Është e qartë se të dhënat e dëgjimit do të mbesin, por trefishi është një ndjesi e veçantë”,- thotë drejtuesi -“festivali i parë një festë, vitin e kaluar u zhytëm në dramë, ky Sanremo është djali i Sanremos të vitit të kaluar. Aty vendosa t’i jap publikut dhe veçanërisht të rinjve festivalin e tyre, duke i dhënë përparësi atyre.

Në një vit në të cilin je i detyruar ta shohësh festivalin vetëm, dhe në vend të kësaj një ritual kolektiv si Kupa e Botës, duhej të fokusoheshim te muzika. Falënderoj këngëtarët, Blanco bëri një vit i pari në renditje, ai nuk kishte nevojë të ishte këtu. Por artistët erdhën, super të ftuarit e mi ishin këngëtarët në konkurs.

Të pavarurit bëjnë një punë të mrekullueshme. Doja të filloja sërish nga muzika. Puna është përgatitur muaj e muaj më parë, janë treqind veta që e ndërtojnë atë skenë, kur takoj teknikët më thonë ‘Faleminderit, kishim një festival të madh’. Faleminderit Rosario Fiorello, Checco Zalone dhe Lorenzo Jovanotti”.

Ai nënvizon miqësinë me Fiorellon, e cila ishte thelbësore. “Me të u ndjeva i sigurt, nëse shënon në 15 minutat e para ndeshja ka një rrugë tjetër”. Frika e tij më e madhe – rrëfen ai – ishte ajo e infektimit. “Falënderoj CEO Fuortes i cili kur u takuam më tha ‘Kam besim të plotë në ty, bëje festivalin që dëshiron të bësh dhe ndaje me drejtorin e Rai 1 Coletta’. Stefano”, vazhdon Amadeus,- “ndau çdo ide. çdo moment” dhe citon Vittorio Salvetti-n:

“Kam bërë pesë Festivalbare me të, e kam gjithmonë në mendje fjalinë e tij: “Mos harroni se ne nuk i trajtojmë gjërat serioze në mënyrë të lehtë, por ne i trajtojmë gjërat e lehta në mënyrë serioze.

Muzika sjell emocione dhe gëzim. Mund të them që festivali im i parë bëri zhurmë (Rumore), i dyti na bëri të qetë dhe të mirë (Zitti e Buoni), por i treti është Rrëqethës (Brividi)”. Një lojë ku citon këngët fituese të festivaleve të tij. Festivali i radhës përsëri me Amadeus? “Për mua ekip që fitoni nuk ndryshohet”, thotë Fuortes. “Ne do të flasim për këtë me Amadeus, ai duhet të jetë i pari që do ta dëshirojë”.

“Jam i nderuar nga propozimi i doktor Fuortes”, thotë Amadeus,- do të kemi mundësinë të takohemi dhe të flasim në lidhje me të. Të bësh Sanremon për mua është një punë shumë e gjatë, por vlen për të gjitha gjërat që bëj. Ne kemi nevojë për ide, forcë, për t’i marrë gjërat shumë seriozisht – shtoi ai – Ne do të mund të shihemi dhe të bisedojmë paqësisht. Rai është shtëpia ime. Nga data 19 shkurt do të jetë programi im “Affari Tuoi” – Formati Familjar.

Pasardhësit të tij hipotetik ai i jep vetëm një këshillë: “Mos ia mbyllni derën muzikës së re. Nuk ka nyje për të zhbërë për të bërë një festival të ri, unë duhet të jem ai që kam energji dhe ide, festivali duhet menduar dhe arsyetuar. Po-të dhe jo-të nuk nxehen kurrë.

Me Pippo Baudon folëm më parë, fatkeqësisht ka një problem të vogël shëndetësor, shpinën dhe nuk mundi të vinte. Ideja për të qenë afër këngëtarëve kur i prezantova më erdhi duke parë Pippon që po i priste këngëtarët në qendër të skenës, u frymëzova prej tij”. Dikush pyet nëse do të ketë ndonjëherë një drejtuese-drejtore artistike.

“Drejtimin e Sanremos nuk do ta bëja një temë gjinore”, thotë Fuortes. “Unë do të bëja një fjalim për personin që është i aftë ta drejtojë. Nuk më duket se imagjinoj tema gjinore në drejtimin artistik”. Amadeus thotë se është me fat. “Kam ëndërruar të bëj këtë punë, kam realizuar ëndrrën e jetës”. Një keqardhje? “Festivali është ashtu siç e kishim menduar, shkoi ashtu siç e kishim imagjinuar: këngë, të ftuar, gjithçka që ndodhi është gjithçka që donim”.

Sipas CEO-s të Rai-t “pas Sanremos, që është rezultat i punës në grup, do të frymëzohen edhe rrjetet e tjera. Mendoj se ajo që ndodhi në Sanremo është paradigmatike, gjëja më e rëndësishme është audienca e re. Festivali është televizioni i së ardhmes, nga lineare në dixhitale, është tashmë një model që duhet aplikuar në të gjitha programet e Rai-t”. Loja në skenë?

“E pyeta djalin tim se çfarë po ndodhte me Fantasanremon, i thashë të vazhdojmë me lojën”, thotë Amadeus, “ishte e drejtë që ky festival ishte ashtu siç donin ata dhe intrigoi rrjetet sociale dhe atë botë”. “Nuk kam dëshirë t’ia atribuoj suksesin e të rinjve Fantasanremos”, thotë Coletta “Mendoj se është për shkak të projektit. Këngët na kanë sjellë shumë krijesa të reja”.

Në audio u dëgjua një koment i Sabrina Ferillit, e cila tha m***, duke qarkulluar në rrjetet sociale. “Sabrina nuk ka qenë kurrë nervoze, ka dashur gjithmonë të ulej në stol, është një person me simpati të jashtëzakonshme”, thotë Amadeus i kënaqur. “Ajo foli me ata që i sollën lulet, komentoi gjithçka. Nuk kishte lidhje me askënd.

Skenaristët e mi më thonë se ajo ishte penguar në dalje nga skena dhe kishte thënë gjithçka e më shumë”. E imagjinonit suksesin e Blanco dhe Mahmood? “Jo, por kur dëgjova këngën e tyre u drodha vërtet”.

Shifrat e reklamave dhe të ardhurat: xhiroja është 42 milionë euro, një rekord për Rai Pubblicità. “Është një shifër që përfaqëson rekord në raport me të gjitha edicionet e festivalit”, sqaron CEO i Rai Pubblicità, Gian Paolo Tagliavia. “Shitjet e reklamave vitin e kaluar kishin arritur në 38 milionë.