Mbikëqyrësi francez i privatësisë së të dhënave ka gjobitur Google dhe Facebook me 210 milionë euro për pengimin e aftësisë së përdoruesve për të ndaluar kompanitë që të ndjekin aktivitetin e tyre në internet.
(CNIL) tha të enjten se kishte gjobitur Google me një gjob rekord prej 150 milion € për vështirësitë që ka krijuar për përdoruesit e internetit për të bërë refuzimin e cookie-t, sepse refuzoj skedarë tekstesh të vegjël e që ndaloj të ndërtojë një profil të aktivitetit të internetit një personi për qëllime komerciale.
Ajo e gjobiti Facebook-un 60 milionë euro për të njëjtën arsye. Pëlqimi paraprak i përdoruesve të internetit për përdorimin e cookies është një shtyllë kryesore e rregullores së BE-së për privatësinë e të dhënave dhe një përparësi kryesore për CNIL.
“Kur pranoni cookie, bëhet vetëm me një klikim,” tha Karin Kiefer, shefja e mbrojtjes së të dhënave dhe sanksioneve të CNIL. “Refuzimi i cookies duhet të jetë po aq i lehtë sa pranimi i tyre.”
Mbikëqyrësi tha se faqet e internetit facebook.com, google.fr dhe youtube.com nuk lejuan refuzimin e lehtë të cookies. Duke përmendur shembullin e Facebook-ut, ai tha: “Duhen disa klikime për të refuzuar të gjitha cookie-t, në krahasim me një të vetme për t’i pranuar ato.”
Ai tha se kompanitë kishin tre muaj për të përmbushur urdhrat e saj, duke përfshirë lehtësimin e përdoruesve francezë që të refuzonin cookie-t, ose të përballeshin me pagesa shtesë prej 100,000 € për çdo ditë vonesë. Një zëdhënës i Google tha: “Njerëzit na besojnë se respektojmë të drejtën e tyre për privatësi dhe i mbajmë të sigurt.
Ne e kuptojmë përgjegjësinë tonë për të mbrojtur atë besim dhe po angazhohemi për ndryshime të mëtejshme dhe punë aktive me CNIL në dritën e këtij vendimi.” Një zëdhënës i kompanisë mëmë të Facebook, Meta, tha: “Ne po shqyrtojmë vendimin e autoritetit dhe mbetemi të përkushtuar për të punuar me autoritetet përkatëse.
Kontrollet tona të pëlqimit të cookie-ve u ofrojnë njerëzve një kontroll më të madh mbi të dhënat e tyre, duke përfshirë një meny të re cilësimeve në Facebook dhe Instagram ku njerëzit mund të rishikojnë dhe menaxhojnë vendimet e tyre në çdo kohë, dhe ne vazhdojmë t’i zhvillojmë dhe përmirësojmë këto kontrolle.
” Në vitin 2020, CNIL forcoi të drejtat e pëlqimit mbi gjurmuesit e reklamave, duke thënë se faqet e internetit që operojnë në Francë duhet të mbajnë një regjistër të refuzimit të përdoruesve të internetit për të pranuar cookie për të paktën gjashtë muaj.
Ai tha gjithashtu se përdoruesit e internetit duhet të jenë në gjendje të rishqyrtojnë lehtësisht çdo marrëveshje fillestare në lidhje me cookie-t nëpërmjet një lidhjeje në internet ose një ikone që duhet të jetë e dukshme në të gjitha faqet e një faqe interneti.