osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Zyra “OFAC” e Thesarit të SHBA-së targeton rrjetet e korrupsionit të lidhura me krimin e organizuar ndërkombëtar

Zyra “OFAC” e Thesarit të SHBA-së  targeton rrjetet e korrupsionit të lidhura me krimin e organizuar ndërkombëtar

Uashington – Sot, Zyra e Kontrollit të Pasurive të Huaja e Dep. Amerikan të Thesarit (OFAC) ka targetuar 16 individë dhe 24 entitete në disa vende të Europës dhe Hemisferës Perëndimore.

Masat e sotme janë marrë në vijim të Urdhrit Ekzekutiv 13818, që ngrihet mbi bazën e, dhe zbaton, Aktin Global Magnitsky të Llogaridhënies për të Drejtat e Njeriut, dhe targeton autorët e korrupsionit dhe dhunimit serioz të të drejtave të njeriut.

“Krimi i organizuar ndërkombëtar dhe korrupsioni shpesh shkojnë paralelisht me efektet masivisht destabilizuese mbi sundimin e ligjit dhe qeverisjen demokratike,” tha Drejtori i Zyrës së Kontrollit të Pasurive të Huaja Andrea M. Gacki. “Thesari do të vazhdojë të çmontojë në mënyrë agresive lidhjet midis organizatave kriminale ndërkombëtare dhe aktivitetit korruptiv, veçanërisht nga ata në detyrë që kanë besimin e publikut.”

Këto shpallje pasojnë veprimet e mëparshme këtë javë që synonin korrupsionin në Republikën Demokratike të Kongos dhe personat që kontribuojnë në shtypjen dhe minimin e demokracisë në mbarë botën.

KRIMI I ORGANIZUAR DHE KORRUPSIONI

Strategjia e Shteteve të Bashkuara për Kundër Korrupsionit, e publikuar më 6 dhjetor, thekson rëndësinë e trajtimit të lidhjes midis korrupsionit, kriminalitetit dhe aktiviteteve të tjera të paligjshme si një prioritet i sigurisë kombëtare. Krimi i organizuar dhe korrupsioni janë shpesh të lidhura – grupet e krimit të organizuar destabilizojnë shoqërinë civile dhe bashkëpunojnë me zyrtarët publikë për t’u izoluar nga ndjekja penale.

Korrupsioni gërryen besimin në institucionet demokratike, veçanërisht aty ku grupet kriminale përfitojnë nga bashkëpunimi me zyrtarët publikë dhe kur aktorët e paligjshëm lejohen të veprojnë pa u ndëshkuar. Krimi i organizuar shpesh arrin një shtrirje ndërkufitare, ku grupet kriminale veprojnë përtej kufijve, minojnë integritetin e sistemit financiar ndërkombëtar dhe ndërlikojnë përpjekjet e zbatimit të ligjit.

KRIMI I ORGANIZUAR NDËRKOMBËTAR ME BAZË NË KOSOVËN VERIORE: ZVONKO VESELINOVIQI DHE GRUPI I TIJ I KRIMIT TË ORGANIZUAR

Zvonko Veselinovic (Veselinovic), udhëheqësi i Grupit të Krimit të Organizuar Zvonko Veselinovic (OCG), është një nga figurat më famëkeqe të korruptuara të Kosovës. OCG e Veselinovic është e angazhuar në një skemë ryshfeti në shkallë të gjerë me zyrtarë të sigurisë kosovare dhe serbe, të cilët lehtësojnë trafikimin e paligjshëm të grupit të mallrave, parave, narkotikëve dhe armëve ndërmjet Kosovës dhe Serbisë.

Grupi gjithashtu ka komplotuar me politikanë të ndryshëm në disa marrëveshje quid pro quo (shkëmbimit të përfitimeve), duke përfshirë ryshfetin në fillim të vitit 2019 të zyrtarëve kosovarë të sigurisë për të lejuar operacionet e tyre të kontrabandës ndërmjet Serbisë dhe Kosovës dhe ryshfetin e fundit të vitit 2017 të zyrtarëve kosovarë të sigurisë kufitare për të lejuar kalimin e sigurt për kontrabandistët.

Nga fundi i vitit 2017, Veselinovic dhe vëllai i tij Zharko Jovan Veselinovic (Zharko) kishin marrëveshje me politikanët për të ndihmuar partinë e tyre të fitojë zgjedhjet, të sigurojë fitore politike për kandidatët e tyre dhe të kontribuojë me shuma të mëdha parash për kandidatët. Në këmbim, këta politikanë do t’u jepnin vëllezërve kontrollin e zonave të caktuara për bizneset e tyre dhe ku ata mund të kryenin aktivitetet e tyre të paligjshme të biznesit pa ndërhyrjen e autoriteteve serbe, dhe gjithashtu do të ofronin informacion të pronarit të biznesit për të mbështetur investimet e biznesit të vëllezërve.

Politikanët gjithashtu do t’i shpërblenin vëllezërit Veselinoviç duke punuar për t’u dhënë vëllezërve kontratat më të mira të infrastrukturës. Nga fundi i vitit 2017, Veselinovic dhe Zharko bënë donacione si metodë për pastrimin e parave që buronin nga sipërmarrja e tyre kriminale. Zharko ka qenë lider në OCG-në Veselinovic, duke punuar me vëllain e tij dhe OCG-në në aktivitetet e tyre të kontrabandës, frikësimin e dhunshëm të bizneseve, projektet e tyre të ndërtimit dhe infrastrukturës dhe projektet e tyre të zhvillimit të telekomunikacionit.

Përveç kësaj, Veselinovic dhe grupi i tij u paditën për përfshirjen e tyre të dyshuar në vrasjen e liderit të partisë politike Oliver Ivanoviç në janar 2018. Veselinovic dhe anëtarët e tjerë të OCG, Milan Rajko Radojcic (Radojcic), Zeljko Bojic (Bojic) dhe Marko Rosic (Rosic), të gjithë u përmendën në aktakuzë për vrasjen, secili duke shërbyer rolin e tij në atentatin për ndërmarrjen kriminale.

Veselinovic, Zharko dhe Radojcic janë shpallur në bazë të E.O. 13818 për të qenë persona të huaj që janë ose kanë qenë udhëheqës ose zyrtarë të një njësie, përfshirë çdo ent qeveritar, që është përfshirë ose anëtarët e të cilit janë përfshirë në korrupsion, duke përfshirë shpërdorimin e pasurive shtetërore, shpronësimin e aseteve private për përfitime personale, korrupsion në lidhje me kontratat e qeverisë ose nxjerrjen e burimeve natyrore, ose ryshfet, lidhur me mandatin e tyre.

Bojic është shpallur në bazë të E.O. 13818 për ndihmën materiale, sponsorizuar ose ofruar mbështetje financiare, materiale ose teknologjike për, ose mallra ose shërbime për ose në mbështetje të Veselinovic.

Rosic

Andrija Zheljko Bojiq

Srdjan Milivoje Vulovic

Milan Mihajloviç

Miljan Radisavljevic (Miljan)

Miljojko Radisavljevic (Miljojko)

Radovan Radiç (Radic)

Sinisha Nedeljkovic (Nedeljkovic)

Radule Stevic (Stevic)

OFAC caktoi katër entitete në të gjithë Evropën që janë në pronësi ose të kontrolluara nga Veselinovic në përputhje me E.O. 13818:

Inkop DOO Cuprija (Inkop), me seli në Serbi

Civija Komerc, me seli në Serbi

Z.T.R. Prizma B.I., me seli në Kosovë

Ferari Preduzeee Za Usluge I Promet Polovnim Vozilima SH.A., me seli në Kosove

OFAC shpalli tre entitete në të gjithë Evropën që zotërohen ose kontrollohen nga Inkop në përputhje me E.O. 13818:

Betonjerka SOO Aleksinac, me seli në Serbi

Dolly Bell DOO Beograd-Novi Beograd, me seli në Serbi

Novi Pazar-Put D.O.O. Novi Pazar me seli në Serbi

OFAC shpalli dy entitete në të gjithë Evropën që zotërohen ose kontrollohen nga Zharko në përputhje me E.O. 13818:

Zarko Veselinovic B.I., S.T.R. Kristal me seli në Kosovë

Nautikacentar D. O. O., me seli në Kroaci

OFAC caktoi tre entitete në të gjithë Evropën që zotërohen ose kontrollohen nga Stevic në përputhje me E.O. 13818:

DOO Rad 028 Zveçan me seli në Serbi

Radule Stevic B.I., P.T.P. Rad, me seli në Kosovë

Rad D.O.O., me seli në Kosovë

OFAC shpalli shtatë entitete në të gjithë Evropën që janë në pronësi ose të kontrolluara nga Nedeljkovic në përputhje me E.O. 13818:

Markom Metal Commerce DOO Zveçan, me seli në Serbi

Metal-Robna Kuca, me seli në Serbi

Sinisa Nedeljkovic B.I., P.T.P. Metal, me seli në Kosovë

P.Robna Kuca Metal B.I., me seli në Kosovë

Farma Izvori B.I., me seli në Kosovë

Robna Kuca Metal D.O.O., me seli në Kosovë

Sinisa Nedeljkovic I.B., me seli në Kosovë

OFAC shpalli dy entitete në të gjithë Evropën që zotërohen ose kontrollohen nga Miljan në përputhje me E.O. 13818:

DOO MM Kom Inter Blue Donji Jasenovik, me seli në Serbi

P. Babudovac B.I., me seli në Kosovë

OFAC caktoi gjithashtu tre entitete në të gjithë Evropën që zotërohen ose kontrollohen nga anëtarë të tjerë të këtij grupi të krimit të organizuar sipas E.O. 13818:

DOO Babudovac Brnjak, me seli në Serbi dhe në pronësi ose kontroll nga Miljojko

Garac Inzenjering OOD, me qendër në Bullgari dhe në pronësi ose kontrolluar nga Radojcic

Radovan Radic B.I., P.P. Eu Rr Gradnja, me seli në Kosovë dhe në pronësi ose të kontrolluar nga Radic

KRIMI I ORGANIZUAR NË EL SALVADOR: OSIRIS LUNA MEZA, CARLOS AMILCAR MARROQUIN CHICA DHE ALMA YANIRA MEZA OLIVARES

Një hetim ndaj zyrtarëve të qeverisë së El Salvadorit dhe drejtuesve të burgosur të bandave, si Mara Salvatrucha 13 (MS-13) e emëruar nga Thesari, ka zbuluar negociata të fshehta midis zyrtarëve qeveritarë dhe organizatës kriminale. MS-13 ishte caktuar më 11 tetor 2012 në bazë të E.O. 13581 për përfshirjen e saj në aktivitete të rënda kriminale transnacionale, duke përfshirë trafikun e drogës, rrëmbimin, kontrabandën e qenieve njerëzore, trafikun seksual, vrasjen, atentatet, shantazhin, shantazhin, zhvatjen dhe veprat e imigracionit.

Osiris Luna Meza (Luna) dhe Carlos Amilcar Marroquin Chica (Marroquin) drejtuan, lehtësuan dhe organizuan një sërë takimesh sekrete që përfshinin krerët e burgosur të bandave, në të cilat anëtarët e njohur të bandës lejoheshin të hynin në ambientet e burgut dhe të takoheshin me drejtuesit e lartë të bandës. Këto takime ishin pjesë e përpjekjeve të Qeverisë së El Salvadorit për të negociuar një armëpushim sekret me udhëheqjen e bandës.

Në vitin 2020, administrata e Presidentit Salvadoran Nayib Bukele (Bukele) ofroi stimuj financiarë për bandat salvadorane MS-13 dhe 18th Street Gang (Barrio 18) për të siguruar që incidentet e dhunës së bandave dhe numri i vrasjeve të konfirmuara të mbeten të ulëta. Gjatë rrjedhës së këtyre negociatave me Luna dhe Marroquin, lidershipi i bandës ranë dakord gjithashtu për të ofruar mbështetje politike për partinë politike Nuevas Ideas në zgjedhjet e ardhshme.

Nuevas Ideas është partia politike e Presidentit dhe fitoi një super shumicë prej dy të tretave në zgjedhjet legjislative në 2021. Administrata Bukele u përfaqësua në transaksione të tilla nga Luna, Shefi i Sistemit Penal Salvadoran dhe Zëvendësministri i Drejtësisë dhe Sigurisë Publike, dhe Marroquin , Kryetar i Njësisë së Rindërtimit të Pëlhurave Sociale. Përveç alokimeve financiare të qeverisë Salvadorane në vitin 2020, bandat morën gjithashtu privilegje për udhëheqjen e bandave të burgosura në burgjet e Salvadorit, të tilla si sigurimi i telefonave celularë dhe prostitutave.

Në mes të pandemisë COVID-19, Luna negocioi gjithashtu një marrëveshje me drejtuesit e bandave nga MS-13 dhe Barrio 18 për mbështetjen e bandave për karantinën kombëtare të Presidentit Bukele në zonat e kontrolluara nga bandat. Më vete, Luna mori pjesë në një skemë për të vjedhur dhe rishitur mallra bazë të blera nga qeveria që fillimisht ishin të destinuara për lehtësimin e pandemisë COVID-19.

Këto artikuj u transferuan te kompanitë private dhe më pas u rishitën në tregun privat ose përsëri tek qeveria. Nëna e Lunës, Alma Yanira Meza Olivares (Meza), ka vepruar si negociatore në disa prej këtyre transaksioneve. Për më tepër, Luna dhe Meza zhvilluan një skemë për të përvetësuar miliona dollarë nga sistemi komisar i burgjeve të El Salvadorit. Ata krijuan gjithashtu pozicione pune mashtruese brenda sistemit të burgjeve, në të cilat “punonjësit” e supozuar do të merrnin çeqe mujore dhe do t’i kthenin pjesën më të madhe të të ardhurave tek Luna dhe Meza.

Luna dhe Marroquin janë shpallur në përputhje me E.O. 13818 për të qenë persona të huaj që janë zyrtarë aktualë ose ish-qeveritare, ose persona që veprojnë për ose në emër të një zyrtari të tillë, të cilët janë përgjegjës ose bashkëpunëtorë, ose janë përfshirë drejtpërdrejt ose tërthorazi në korrupsion, duke përfshirë shpërdorimin e pasurive shtetërore, shpronësimi i aseteve private për përfitime personale, korrupsioni i lidhur me kontratat qeveritare ose nxjerrja e burimeve natyrore, ose ryshfeti.

Meza është shpallur në bazë të E.O. 13818 për ndihmën materiale, sponsorizimin ose ofrimin e mbështetjes financiare, materiale ose teknologjike për, ose mallra ose shërbime për ose në mbështetje të Luna-s.

NDIKIMI I SANKSIONEVE

Si rezultat i veprimit të sotëm, të gjitha pronat dhe interesat në pronën e personave të mësipërm që janë në Shtetet e Bashkuara ose në zotërim ose kontroll të personave amerikanë janë bllokuar dhe duhet të raportohen në OFAC. Gjithashtu, bllokohet edhe çdo subjekt që zotërohet, drejtpërdrejt ose tërthorazi, 50 për qind ose më shumë nga një ose më shumë persona të bllokuar. Përveç rasteve kur autorizohet nga një licencë e përgjithshme ose specifike e lëshuar nga OFAC, ose e përjashtuar ndryshe, të gjitha transaksionet nga personat e SHBA-së ose brenda (ose tranzit) të Shteteve të Bashkuara që përfshijnë ndonjë pronë ose interes në pronën e personave të caktuar ose të bllokuar ndryshe janë të ndaluara. Ndalimet përfshijnë dhënien e çdo kontributi ose ofrimin e fondeve, mallrave ose shërbimeve nga, për, ose në dobi të çdo personi të bllokuar ose marrjen e ndonjë kontributi ose ofrimin e fondeve, mallrave ose shërbimeve nga çdo person i tillë.

MAGNITSKY GLOBAL

Duke u bazuar në Aktin Global Magnitsky të Llogaridhënies për të Drejtat e Njeriut, E.O. 13818 u lëshua më 20 dhjetor 2017, duke njohur se mbizotërimi i shkeljes së të drejtave të njeriut dhe korrupsionit që e kanë burimin e tyre, tërësisht ose pjesërisht, jashtë Shteteve të Bashkuara, kishte arritur një shtrirje dhe peshë të tillë që të kërcënonte stabilitetin ndërkombëtar, sistemet politike dhe ekonomike.

Shkelja e të drejtave të njeriut dhe korrupsioni minojnë vlerat që formojnë një themel thelbësor të shoqërive të qëndrueshme, të sigurta dhe funksionale; kanë ndikime shkatërruese mbi individët; dobësojnë institucionet demokratike; degradojnë shtetin e së drejtës; përjetësojnë konflikte të dhunshme; lehtësojnë aktivitetet e personave të rrezikshëm; dhe minojnë tregjet ekonomike. Shtetet e Bashkuara synojnë të imponojnë pasoja të prekshme dhe domethënëse për ata që kryejnë abuzime serioze të të drejtave të njeriut ose përfshihen në korrupsion, si dhe të mbrojnë sistemin financiar të Shteteve të Bashkuara nga abuzimi nga po këta persona.