osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
konya escort
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
escort bayan
tesbih
bursa escort bursa escort
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
casibom giriş
istanbul escort
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
https://guclukadin.org/ https://puma-trainers.net/
bahis siteleri
casibom

Rreziku i squlljes së drejtësisë së re, përpara politikës

Rreziku i squlljes së drejtësisë së re, përpara politikës

Jim Garrison ishte një prokuror në Neë Orieans kur hapi hetimin për vrasjen e presidentit të SHBA-së John Kenedy, në vitin 1966.

Në mënyrë të pavarur, Garrison, i cili u bë personazh nga Oliver Stone në filmin e famshëm JFK, arriti të ndërtonte një skemë të mundshme të hetimit për atentatin ndaj presidentit amerikan.

Prokurori pati mjaft reperkursione në publik, kryesisht politike, pasi u akuzua si protagonist, si një njeri që në vend të drejtësisë u mor me politikë etj etj, por ai eci përpara pasi donte të bëntë të detyrën; të hetonte për të ardhur tek e vërteta.

Prokuroria antimafia e Palermos, anëtar i së cilës ka qenë edhe ambasadori i BE-së në Tiranë, Luigi Soreca, në mënyrë të pavarur mori nismën të hetojë për negociatat ndërmjet shtetit italian dhe kupolës së Cosa Nostra-s në vitet ‘90 të shekullit të shkuar.

Edhe prokurorët e Palermos u sulmuan e sulmohen vazhdimisht për “protagonizëm të tepërt”, për “sulm ndaj politikës” etj.

Megjithatë kjo nuk u pa si problem nga njerëzit që i bënë këto veprime, madje ka shumë raste që mjaft prokurorë, kanë lënë togën dhe i janë futur politikës, duke sjellë në publik idetë që kanë mbrojtur edhe në gjyqësor.

Antonio di Pietro është njëri prej tyre, ku kreu i Zyrës për “Duart e Pastra”, pra antikorrupsion në Prokurorinë e Milanos, u bë ministër, senator, deputet dhe formoi edhe një parti të tijën, që ishte e qendrës drejt së majtës.

Kryetari i Bashkisë së Napolit është Luigi de Magistris, një ish-prokuror i Catanzaro-s, i cili ka hetuar gjatë mbi mafian e tmerrshme kalabreze ‘Ndragheta dhe lidhjet e saj me politikën.

Në Shqipëri, që prej nisjes së reformës së drejtësisë, nga e ashtuquajtura drejtësi e re është kuptuar gabim pozicioni i tyre në shtet.

Ata superpaguhen, kanë mbështetje shumë të madhe publike e ndërkombëtare që të ndërmarrin akte kurajoze, që të rrëzojnë pandëshkueshmërinë e zyrtarëve dhe politikës, por edhe lidhjes së politikës me biznesin.

Akti i KLGJ-së me Dvoranin ishte një akt i pastër politik, ҫka i ka bërë një dëm të madh vetë KLGJ-së, por edhe drejtësisë së re.

Nëse do të ishte e vërtetë që Dvorani nuk mund të rrinte më në detyrë, kjo nuk i takonte KLGJ-së, por Gjykatës Kushtetuese.

Është Kushtetuesja që merret me konfliktin institucional dhe intepretimin e Kushtetutës; KLGJ është organ i pastër ekzekutiv që emëron, shkarkon dhe mbikqyr gjyqtarët në të gjitha shkallët e tij, si dhe qeveris në mënyrë të përditshme punën e gjyqësorit.

Sa vendime të gjyqësorit kanë ndodhur që janë mbyllur dosje të bujshme e të kontestuara si ajo për Bashën, apo për CEZ-DIA etj, dhe KLGJ nuk ka shqyrtuar as edhe një ҫështje në mënyrë të shpejtë dhe adekuate.

Edhe pse mjaft prej anëtarëve të KLGJ-së vijnë nga shoqëria civile, institucioni ku ata bëjnë pjesë nuk është një OJF, por institucion shumë i lartë, gati sa Presidenca, Kuvendi e Qeveria.

Pikërisht duke qenë një organ ekzekutiv, dhe vendimet e tyre nuk ankimohen në shumë raste. Si në rastin e Dvoranit, po nëse KLGJ ja ka future kot, si do të bëhet?

Ndërkaq, Këshilli i Lartë i Prokurorisë, po ashtu si KLGJ, nuk ka nxitur ende një nisje të fortë të hetimeve të rënda siҫ presin shqiptarët.

SPAK tashmë është krijuar dhe në adresën e saj mbërrijnë mijëra, madje dhjetëra mijëra ankesa, pasi të gjithë shpresën e kanë te SPAK.

Këtë ngërҫ duhet ta marrë menjëherë në dorë KLP-ja, por që duhet se “ka larë duart” pasi arriti të heqë dy patatet e nxehta siҫ janë zgjedhja e kryeprokurorit të Republikës dhe kryeprokurorit të SPAK.

Në fakt roli i KLP-së, një institucion që nuk është në të gjitha vendet, është që të qeverisë organin e ndjekjes penale, dit pas dite, është një organ ekzekutiv i institucionit të akuzës.

Nëse kanë sulme nga politika, apo edhe nga pjesë të tjera të lobingjeve në vend, kjo është në fakt risku i punës së tyre.

Ata janë zgjedhur për të ndjekur penalisht dhe për të ҫuar në gjykatë zyrtarët, për të cilët ka prova e dëshmi se kanë abuzuar.

Por që të bëhet kjo duhet të nisë puna dhe hetimet të jenë transparente, ashtu siҫ u bënë live hetime që politikës i nevojitej-rasti “Tahiri” është më i freskët.

Publiku në vend ka shpresuar shumë, vërtetë shumë tek një aksion antikorrupsion në Shqipëri.

Ai nga drejtësia e re pret t’i japë të drejtë njerëzve, jo politikanëve që e kanë drejtësinë kundërshtaren e tyre numër një…. /TemA