osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
bahis siteleri casino siteleri
tesbih
deneme bonusu veren bahis siteleri
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
deneme bonusu veren siteler
casibom giriş
istanbul escort istanbul escort bayan
izmir escort
canlı bahis siteleri
casibom
bahis siteleri
casibom
girne casino
ekrem abi starzbet
casibom giriş
Casibom

Facebook mund të mos lejojë më lajme, mesazh portaleve: Nuk kemi nevojë për ju!

Facebook mund të mos lejojë më lajme, mesazh portaleve: Nuk kemi nevojë për ju!

Përballë perspektivës për të paguar kundrejt publikimit të lajmeve në platformën e saj, Facebook lëshoi një mesazh të qartë për agjencitë e lajmeve: Ne nuk kemi nevojë për ju.

Kjo doli nga një përplasje midis Facebook dhe mbikëqyrësit të konkurrencës të ACCC, i cili ishte i ngarkuar me krijimin e një kodi të detyrueshëm të sjelljes për kompanitë e teknologjisë në përgjigje të industrisë së reklamave që po zvogëlohej gjatë pandemisë së koronavirusit.

Një pjesë e kodit të propozuar të sjelljes së ACCC kishte për qëllim që Facebook dhe Google të paguajnë për publikimin e lajmeve në platformat e tyre, duke forcuar fluksin e parave në kompanitë mediatike që kanë njohur ngritje të biznesit të tyre gjatë pandemisë.

Në një paraqitje në ACCC të hënën, Facebook tha se ekziston një “rivalitet i shëndetshëm, konkurrues” midis vetes dhe botuesve të lajmeve, sipas The Guardian. Kompania shtoi se mund të heqë lajmet nga platforma e saj pa ndonjë ndikim të madh në biznes pasi lajmet vetëm përbëjnë një “pjesë të vogël” të asaj që përdoruesit shohin në ‘feed’-in e tyre.

Facebook tha se nuk është përgjegjësi e kompanive private të teknologjisë për të futur para në industrinë e mediave. “Nuk është e shëndetshme dhe e qëndrueshme të presësh që dy kompani private, Facebook dhe Google, të jenë përgjegjëse për mbështetjen e një të mire publike” shkroi Facebook.

Edhe pse ky debat po zhvillohet në Australi, ai përfaqëson shumë shqetësime globale në lidhje me mediat sociale.